Nyní budete mít pět sekund, abyste se odtamtud dostali a utekli
Další oprava Battlegrounds PlayerUnknown je živá, s posledním kolem vylepšení a změn hry Battle Royale v rámci PUBG Update 7.3 pozemky jsou nyní k dispozici, aby se dostaly do. Přinášejí nový házeč – lepkavý a výbušný C4 – stejně jako funkci padáku, šance na zachránce z explodujících vozidel před tím, než půjdou třesk, a spousta dalších.
To je podle PUBG Patch 7.3 poznámky na webových stránkách hry pro více hráčů tady, které oznamují, že v živé hře je nyní docela značná skupina rovnováhy vozidel. Mezi nimi najdete praktickou novou šanci na útěk z vozidel, když zasáhnou 0 HP – už se nebudou okamžitě explodovat, místo toho se chytí oheň a dává vám drahocenné pět sekund, abyste se dostali ven a běhali. Jak byste očekávali, budou však stále zranitelní vůči „velkému radiálnímu poškození, jako jsou červené zóny, C4 atd.“.
Navíc většina vozidel bude nyní mít „více zóny poškození, které uplatňují různé multiplikátory poškození“, v závislosti na tom, kde přesně jsou zasaženy. Pěkný.
Kromě toho existuje „mocný nový nástroj, který dává hráčům nové způsoby, jak strategicky vyplavit plaché protivníky“ – C4. Může se pochlubit „masivním 25 metrům efektivním poloměrem a poškozením, které může proniknout do krytu“, takže je to praktická souprava, kterou máte k dispozici.
Funkce Parachute Follow, která byla původně představena v Patch 6.2, ale dočasně se sundal na několik oprav, je nyní také zpět, takže vy a vaši kamarádi budete schopni snadněji přistát vedle sebe ve hře.
Přečtěte si dále a zobrazíte aktualizaci PUBG 7.3 poznámky o patch níže (přes PUBG Corp.):
Aktualizace PUBG 7.3 změny hry
Rovnováha vozidla sezóny 7
Vozidla jsou na bojišti rozhodujícími nástroji a na chvíli se na chvíli objevila nějaká frustrace, když vaše vozidlo explodovalo. Tato oprava se snaží přidat více realističtější přežití k tomu, jak vozidla poškozují, a dává hráčům malé okno, aby se zachránila před konečným výbuchem.
Změny mechaniky exploze
- Vozidla již okamžitě nevybudují po dosažení 0 HP. Místo toho jsou motory nyní deaktivovány a zapáleny, což způsobuje, že vozidlo exploduje po 5 sekundách
- Vozidla mohou stále okamžitě explodovat, pokud berou velké radiální poškození, jako je z červených zón, C4 atd.
- Explodující vozidla nyní dostávají lineární i úhlovou rychlost, namísto pouze lineárního (pohyb vozidla po explozi by teď měl vypadat o něco méně staticky)
- Navíc, vozidla již nebudou dostávat zvýšené poškození kolize, když se převrátí
Změny poškození vozidla
- Většina vozidel má nyní více zón poškození, které uplatňují různé multiplikátory poškození
- Platí pro následující vozidla: Buggy, Dacia, Uaz, Mirado, Pickup, Rony a Zima
- Všechna ostatní vozidla dostávají poškození jako dříve, stejně bez ohledu na to, aby byla zasažena oblast
- Platí pro následující vozidla: Buggy, Dacia, Uaz, Mirado, Pickup, Rony a Zima
- Zóny poškození:
- Motor – 100% poškození
- Oblast motoru, obvykle umístěná vpředu
- Tělo – 75% poškození
- Přední a zadní dveře, zadní a spodní strany těla
- Střecha – 50% poškození
- Střešní panel, střešní sloupy, sedadla, zrcadla
- Motor – 100% poškození
- Upgrade z brnění lodí
- Lodě je nyní uděleno 5 snížení statického poškození
Nový házení: C4
- C4 začne pípat a automaticky odpálit 16 sekund po hození
- Detonace nelze zastavit nebo aktivovat brzy
- Na C4 je varovná LED a slyšitelné pípnutí se zvyšující se intenzitou, jasně slyšitelné uvnitř poloměru poškození, které vás varují před nadcházejícím explozí
- C4 se drží většiny povrchů, včetně vozidel
- Nedrží se to hráčů
- Efektivní poloměr poškození je 25 metrů, se smrtelným poloměrem poškození 15 metrů
- Poškození se rozprostírá svisle, ale s mírně menším rozsahem (smrtelný poloměr 12.5 metrů svisle)
- Shockwave emitovaná z exploze je tak silná, že poškozuje všechny nepřátele v okruhu, i když jsou za krytem
- Vzhledem k hmotnosti C4 to nemůžete hodit daleko a nemůžete mnoho nosit
- Nalezeno jako světový kořist a v balíčcích péče o Erangel, Miramar, Vikendi a Sanhok
- C4 bude přidán do režimu tréninku později
Spike Trap
Spike Traps nejsou tak efektivní, jak jsme doufali, takže zvyšujeme jejich délku o 50%, abychom ztěžovali body zachycené sytice.
- Délka pasti špičky se zvýšila o 50%
Funkce padáku následovat
- Během odpočítávání před zápasem se sledujte uživatelské rozhraní vlevo dole na obrazovce.
- Otevřete mapu a vyberte spoluhráče, který bude následovat.
- Stále si můžete vybrat spoluhráče, který bude následovat, dokud neopustí letadlo.
- Po výběru spoluhráče, který bude následovat, můžete zrušit na obrazovce mapy nebo také držením f v letadle, nebo při aktivně sledování hráče v padáku.
- Pokud vás zablokujete terén nebo objekt, bude vaše následování zrušena.
- Byla přidána nová ikona pro lepší zvýraznění možnosti „Zakázat následovat“
Karta eSports
Rozdělení nabídky
- Přehled: Úvod do PCS1 a The Pick’em Challenge, spolu s plánem zápasů pro událost
- Týmy: Všechny zúčastněné týmy a jejich hráči najdete zde, včetně statistik jednotlivých hráčů denně aktualizované. Další informace klikněte na regiony a týmy
- Žebříčky: Aktuální postavení s rozpadem za region (APAC, Asie, Severní Amerika a Evropa)
- Pick’em Challenge: Stránka události pro PCS Pick’em Challenge, kde můžete hlasovat o tom, kdo si myslíte, že vezme domů vítězství události. Všechny podrobnosti naleznete zde o tom, jak se zúčastnit pro odemknutí exkluzivních odměn. Budeme také sdílet samostatné oznámení s dalšími podrobnostmi, než se to objeví
Vikendi
Vylepšení systému vlaku
Abychom pomohli více zaměřit se na systém vlaku, přidali jsme další řádek, další zastávky a některá vizuální a zvuková vylepšení, abychom vám dali vědět, kdy vlaky dorazí a odjíždějí. Přidali jsme několik dalších DMR a některé změny scenérie, které také ukončily sezónu.
Úpravy vedení vlaku
- Přidána nová vlaková linka
- Směrem ke středu mapy jsme přidali další vlakovou linii překlenující svisle, abychom lépe připojili celý systém a usnadnili se pohybovat se přes mapu.
- Vylepšení stávajících řádků
- Zaměřili jsme se na delší trasy a prodloužili jsme stávající vlakové linky, které by měly hráčům pomoci cestovat po značné vzdálenosti, aniž bychom museli vlaky měnit několikrát
- Stanice a signály
- Vlaky se nyní před změnou směru pohybují dvěma stanicemi, aby vám poskytly ještě více času na dohnání a skočení
- Nové blikající semafory a jedinečné zvuky příjezdu a odjezdu vás nyní upozorní na příchod a odcházející vlaky
Další kryt
- Přidáno více stromových a skalních pokrytí ve městech a regionech, kde to chybělo
Dinoland
- Do Dinoland byly přidány umělé gejzíry
Kořist rovnováha
- Zvýšené DMR se na Vikendi mírně vynoří
Aktualizace PUBG 7.3 změny UI/UX
- Síťové ladění statistiky byly mírně přesunuty
- Systémová vyskakovací zpráva byla vylepšena, aby se zobrazovala mnohem hladce
- Ikona zbraně Tommy byla aktualizována na přesněji představující zbraň
- Změněná loga pro 6x rozsah a brokovnice
Data statistik sítě
- Byla přidána nová možnost sběru dat statistik sítě, která pomůže odstranit určité problémy sítí a odeslat relevantní data zpět do PUBG
- Ve výchozím nastavení je to zakázáno
Aktualizace PUBG 7.3 změny výkonu
- Snížené případy zavěšení/koktání FPS, které by se mohly objevit při prvním otevření inventáře ve hře
Aktualizace PUBG 7.3 Survivor Pass: Cold Front
- Nyní je k dispozici trať mise třetí sezóny.
- Pass Survival Pass: Cold Front Ends 15. července 0200 UTC
- Poté nebudou nákupy prémiového průchodu k dispozici a nebudete moci aktivovat úroveň kupónů.
- Doba odkladu
- Od 15. července 0200 ~ Před údržbou 22. července budou hráči moci na stránce výsledků nárokovat nevyžádané odměny
- Obchod s kupóny je k dispozici až do doby, kdy doba odkladu skončí, se zbývajícími kupóny
- Obchod s kupóny
- Kupóny lze utratit v obchodě s kupóny do 22. července
- Nevyužité kupóny nebudou k dispozici po údržbě 22. července
Aktualizace PUBG 7.3 Změny režimu zařazeného
- Současná sezóna zařazená do 22. července skončí údržbou, s novou sezónou zahájená ihned po dokončení údržby
- Časovač se objeví na obrazovce hodnocené haly jeden týden před koncem sezóny, takže můžete rychle zjistit, kolik času zbývá
- Hodnocené odměny
- Odměny za hodnocené 7. sezóny budou rozdány poprvé, kdy se hráč přihlásí do hry po živé sezóně 8
- Odměny za hodnocené 7. sezóny jsou určovány nejvyšší úrovní, kterou hráč drží na konci sezóny 7 v obou frontách
- Hráči, kteří jsou na prvních 500 žebříčku na konci sezóny, obdrží bonusové odměny
- Objasnit určitý zmatek kvůli některým informacím o pravidlech, které nejsou zahrnuty do aktualizace 7.2 poznámky k opravně, rádi bychom vám sděli vědět, že past M249, DBS a Spike se záměrně nevytváří v hodnoceném režimu.
Aktualizace PUBG 7.3 Změny vlastní mapy
- Auto (Combat) Spectate System (Ctrl + Z)
- Prioritou použijte klepnutím na klíč k tomu. To nelze použít, když ve freecamu nebo následovat CAM
- Přepněte na perspektivu útočníka (Ctrl + X)
- Lze použít při používání systému automatického spectate
- Přechází na nejnovějšího útočníka, který zaútočil na pozorovaného hráče
- Nelze aktivovat při používání freecam nebo následovat CAM
- Nová vizuální efekty nových položek
- Pozorování hráče, který používá házení nebo uzdravovací položku, nyní zobrazuje nový vizuální efekt
- Zvýšená viditelnost barvy týmu
- Viditelnost uživatelského rozhraní týmu se zlepšila
- Barvy týmu se mohou zdát o něco tmavší než dříve, s přidaným stínem
Oprava seznamu zápasů
- Stránka seznamu vlastních zápasů nyní zobrazuje shody všech herních režimů na jedné stránce
Aktualizace PUBG 7.3 kůže a předměty
- Plavky #1
- Kostkovaná letní sada (včetně vítězství tance 20 emote)
- Retro Fern Set
- Letní bikiny (černá)
- Plavky #2
- Polka Dot Summer Set
- Retro Summer Set
- PCS1 2020
- Bojová sada PCS1
- Sada oblečení PCS1
- Zbraňová kůže – 3 položky
- Emoce – 1 položka
- Emoce
- Použij svůj mozek
- Revidovat to
- Victory Dance 17
- Victory Dance 18
- Období prodeje
- Plavky #1: 7/1 – 8/26
- Plavky #2: 7/15 – 8/26
- ESPORTS PCS#1: 6/17 – 7/2
- Emoce – 4 položky: 20/6/24
Aktualizace PUBG 7.3 opravy chyb
Hraní
- Oprava problému, ve kterém by kurzor myši zůstal na obrazovce při hraní válečného režimu
- Opravil problém, kdy se zbraně někdy procházejí zády hráče, když byli cestující ve vozidle
- Opraven problém s lodí/aquarail, který se rozpačitě vynořil, když je zasažen házením.
- Opraven problém, který zabránil nakládání/nahlédnutí do práce při krmení a používání spotřebního materiálu
- Opraven problém, kdy byl vzhled kompenzátorů AR a DMR vyměněn, když byl připojen k MK14/SKS
UI/UX
- Opraven problém, který zobrazoval nesprávnou systémovou zprávu při odmítnutí pozvání strany
- Opraven problém s funkcí padáku a interakcí UI, které v určitých situacích nezobrazuje správné klíčové brodičky hráče
- Opraven problém lokalizace s Mirado na kartě poslední zápas
- Opravena neobvyklá systémová zpráva v určitém jazyce.
Kůže a předměty
- Opraven vizuální problém s titulními zábaly PGI
- Opraven problém s prstem postavy zobrazený abnormálně při vybavení „řetězové“ kůže na obrazovce přizpůsobení znaků.
- Opraven problém, kdy kamera nebyla uzamčena na místě na obrazovce náhledu pro kůži zbraní nebo bedny položek
- Opraven vizuální problém s šortkami s vysokým pasem
Systém přehrávání
- Opraven problém s nesprávnými barvami/vzory týmu zobrazené v opakováních
- Opraven problém, kdy budovy zničené černou zónou na Karakin nebyly označeny jako zničené při pohybu v časových osách přehrávání
- Systém přehrávání byl aktualizován. Přehrávací soubory z předchozích aktualizací nejsou pro použití nyní nedostupné.