Nová hra Blizzard je Overwatch: šest versus šest objektivních multiplayerů FPS a jejich první nová IP za více než 17 let. Hra vypadá skvěle – už začíná růst na našem Rob – ale to nezastavilo srovnání s jednou konkrétní hrou: týmová pevnost 2.
Blizzard je přesvědčen, že mezi nimi je dost rozdílu; natolik, že Overwatch bude mít na trhu vlastní výklenek.
„[TEAM FORTRESS 2] je jednou z mých oblíbených her všech dob,“ řekl herní režisér Overwatch Jeff Kaplan. „Ale jdeme jiným směrem designu než oni.“.“
Komentáře přišly v odpovědi na otázku fanouška během BlizzCon.
„Pokud lidé chtějí porovnat Overwatch s týmovou pevností 2, vzali bychom to jako největší kompliment na světě,“ řekl Kaplan. „Milujeme tu hru; Je to pravděpodobně jedna z mých oblíbených her všech dob. Ti kluci jsou géniové; Ten chlap, Robin Walker, nahoru ve Valve – měl jsem tu čest setkat se s ním.
„Myslím, že když začnete hrát hru, uvědomíte si, že rozdíly jsou pro týmovou pevnost 2. Jistě, v týmových cílech jsou některé podobnosti, ale již na této show máme zde dvanáct hrdinů. Týmová pevnost 2 dělá něco velmi odlišného. Mají devět rolí, které lze přizpůsobit; Váš Demoman by vás mohl najednou účtovat mečem. Ale jdeme jiným směrem designu než oni.“
Overwatch má tedy pro své hrdiny více tříd a centrický design, ale to, co jiného se liší mezi ním a týmovou pevností 2? „Mobilita je také obrovskou funkcí v Overwatch.“Řekl Kaplan.“. „Myslím, že mnoho z nás bylo podmíněno střelci, kteří jsou v současné době venku – a to není k nim klepání, protože je miluji – ale Overwatch je o těchto úžasných hrdinských schopnostech; Nejde o to, jak pobíhat kolem a dávat lidi pod váš kříž.
„Uvidíte někoho, co pochází z Say Call of Duty a Battlefield, a oni vůbec nezasáhnou knoflíky; střílí pouze zbraň. A když jim ukážete „hej tiskovou směnu“ a jejich hrdina najednou létá, najednou si uvědomí, že tato hra je velmi odlišná.“
Kaplan odmítl být čerpán na tom, zda se Blizzard uvažoval. „Promiň, lidi, budete muset neustále spekulovat.“.“