Jděte na skříň, uchopte sůl a vyprázdněte půlkruh bílých věcí na stůl před sebou. Nyní nechte své ruce jemně spočívat na vrcholu zrna a sevřete dolů, tvrdý. Tchajwanské šepoty naznačují, že plánovaný platební model Blizzardu pro jejich nový MOBA, Heroes of the Storm, bude více League of Legends než Dota 2.
Tchajwanské místo GNN minulý týden pokryla tiskovou akci s režisérem Diablo 3 Josh Mosqueira v Koreji. Hlavní Diablo Expansion Reaper of Souls byla řeč dne, přirozeně-ale web se také údajně naučil základy hrdinů systému volného hry na hru.
Přeložený článek uvádí, že Blizzard vyvíjí platební model ve stylu LOL pro jejich MOBA-představující volné hrdiny rotující každý týden, s nákupy pro trvalý přístup k jednotlivým hrdinům.
Není to jediný způsob, jak spustit úspěšnou MOBA. Valve vydělává peníze v Dota 2 prostřednictvím obchodu s hrami, který prodává vybavení, nástroje, kurýry, hlasatele a turnajové předměty-a umožňuje hráčům přístup ke všem svým hrdinům zdarma.
Nyní: Tady přicházejí námitky. Automatické internetové překlady nejsou proslulé jejich nuancí – a jako Fansite Blizzpro Poukazujte na to, že by nebylo bezprecedentní, kdyby Blizzard aplikoval jiný platební model ve východní Asii na Západ.
Ale budou muset cvičit něco. Toto a Hearthstone jsou první hry Blizzard. Ačkoli prvních 20 úrovní World of Warcraft a prvních pět misí kampaně pro jednoho hráče Starcraft 2 již dlouho mohou vyzkoušet, nakonec vedou k přísným, strmým platebním brankám. Blizzard bude muset navrhnout něco štíhlejšího – něco dostatečně flexibilního, aby hráči zaplatili přesně toho, kolik chtějí a už ne – pro hrdiny bouře.
GNN také píše, že hráči, kteří předem zakoupili Reaper of Souls. Budeš to ty?