Vývojáři chtějí zajistit, aby hra zůstala zábavná dlouhodobě
Minecraft Dungeons se bude neustále měnit po spuštění po trhu, se stálým proudem bezplatných aktualizací, možností nového vyprávění ve formě placeného DLC a dalším novým obsahem, který měl udržet zájem hráčů a bavit se.
Plány pro DLC ještě nebyly přibity, ale vývojáři dungeonů Minecraft říkají, že se chtějí ujistit, že cokoli, co vydělávají, stojí za to čas a potenciálně peníze, které by žádali hráče, aby za to utratili, aby za to utratili.
„Myslím, že se díváme na mix [bezplatného a placeného nového obsahu],“ řekl výkonný producent Mojang David Nisshagen a mluvil s námi na XO19. „Protože je to narativní hra, pokud je to něco, za co by někdo chtěl zaplatit, musí to být něco, co má velkou aktualizaci, něco, co se cítí jako dobrá hodnota za peníze, zábavný zážitek.“
Ale Nisshagen říká, že tým chce také neustále aktualizovat hru, aby ji udržovala zajímavá – stejně jako bez chyb, pokud je to možné.
„Chceme se také ujistit, že i nadále aktualizujeme hru a poskytujeme hráčům vylepšení snižování tření – oprava chyb, pokud by byla hra!“Řekl a usmál se.
„Ale pak také, pokud najdeme skvělé věci, které chceme přidat, určitě,“ řekl. „Uděláme to bezplatnými aktualizacemi.“.“
Samotný Minecraft za posledních deset let rostl masivně, přidával nové davy, stvoření, bloky a mechaniku víceméně stabilním tempem od jeho spuštění. Jak zdůraznil herní režisér Minecraft Dungeons Mans Olson, je to bohatý zdroj obsahu … no, moje z. Aktualizace zdarma by mohly také zahrnovat věci jako směšně přemocené magické předměty a vývojáři uvedli, že jsou s nimi v pořádku, protože jsou zábavné.
Minecraft Dungeons má vyjít v dubnu 2020 a zdá se zřejmé, že datum bude výchozím bodem pro nové dobrodružství Mojang’s Dungeon-Prawling.