Hry Cloud Imperium Games vydaly video rozhovor s Garym Oldmanem v zákulisí, kde hovoří o svém zobrazení admirála Bishopa a technice zachycení pohybu plného výkonu používané pro Star Citizen.
Už jsme viděli práci, která jde do převodu představení mnoha herců do Star Citizen, kde jsou v reálném čase vykresleny.
Jedná se však o osobnější pohled na Oldman Mind, o tom, co si o technologii myslel a jak přistoupil k zobrazení své postavy. „Je to skvělý vůdce, voják, taktik – v duchu generála Pattona, Montgomeryho nebo Alexandra Velikého,“ říká Oldman o své postavě, admirál Bishop. Oldman použil tyto inspirace jako základ pro jeho charakter a poté smíchal ve své vlastní osobnosti, aby byl jeho vlastní.
Oldman ve videu připouští, že se snažil říci jméno své postavy ve scénách, uchýlil se k tomu, aby ho nazval „biskupem“ a přidal bit „admirál“ v úpravě – existují dokonce i videozáznamy, což je docela vtipné.
Kromě toho, že se Oldman stal vázaným na jazyk, mluví upřímně o tom, jak herectví pro zachycení videoher má ve srovnání s filmem jedinečné výzvy: Většina scény je v mysli herce obarvena a musí se spoléhat na hrubé rekvizity, aby si vizualizovaly věci.
Teprve nedávno se Oldman ve hře podíval na vykreslování svého mimozemského nepřítele, takže existuje velká šance, že neviděl vykreslení jeho zkroucené tváře, která v nadcházejících týdnech bude bezpochyby po celém internetu. Těšíme se na to, Gary.
Oldman také navrhuje, aby se Chris Roberts mohl stát Georgem Lucasem z videoher, takže od něj očekávejte tři dobré hry a tři hrozné. Hodíte si níže uvedené videozáznam: