Integrace Roblox Adobe zahájená letos na podzim ukazuje, jak je společnost připravena k „stárnutí“ svého obsahu, aby dosáhla své vize Metaverse
Nedávno- Roblox Adobe Integration ukazuje, jak se hra Sandbox snaží přilákat a přijmout starší uživatele tím, že do svého popředí uvede design, aby dosáhl své vize Metaverse. Spolupráce, oznámená v září, umožňuje tvůrcům hladce importovat návrhy od Adobe Lathance 3D Designer a Painter do Roblox Studio. Otevírá dveře mnoha možnostem nad rámec toho, co Roblox Studio v současné době nabízí.
Nástroje Adobe jsou v mnoha kreativních profesích standardem průmyslovým standardem a látka 3D je jedním z předních návrhových nástrojů pro aplikace Metaverse, které zahrnují 3D objekty a prostory. Kromě toho, že mají schopnost, aby tyto položky vypadaly autenticky, je látka 3DS také umožňuje „jednat“ skutečnou tím, že jim poskytuje fyzikální vlastnosti podle pravidel fyzikálních motorů.
Během léta Roblox upgradoval svůj systém nástrojů materiálů, aby vývojářům pomohl vytvořit pohlcující zážitky na platformě. Ale i na nejvyšší úrovni by společnost pravděpodobně měla potíže s budováním a integrací vlastního návrháře 3D materiálů Adobe-Quality. Výsledkem je, že pro společnost mělo smysl, která usiluje o vybudování předního metaverse ke spolupráci s Adobe, společnost, kterou mnozí tvrdí, že je pro tento typ designové práce nejlepší ve své třídě.
Aby se zdálo, že Roblox kanibalizuje svou vlastní platformu, zdůvodnění je relativně jednoduché: Roblox Studio dává hráčům nástroje, které potřebují, aby začaly s vytvářením, zatímco integrace s produkty, jako je Adobe Lathance 3D.
„Těšíme se, naší vizí je tlačit UGC do extrému: poskytujeme API a komponenty, které umožňují všechny typy tvorby inspekce. Každý uživatel může snadno vytvořit a oživit svou vizi jednodušší a kvalitnější způsoby – od pokročilých kodérů po někoho, kdo prozkoumává zážitek, “říká Josh Anon, který je vedoucím projektu pro materiály v Robloxu, říká PCGamesn e -mailem.
V tomto případě „zkušenost“ odkazuje na jazyk, který Roblox používá k popisu toho, co by ostatní mohli jednoduše nazvat ‘hrou.„Ačkoli změna terminologie přišla na patách epických her V. Apple žaloba, kde Apple odlišuje platformu Roblox od typické mobilní hry v Apple App Store, myšlenka řídí aktualizovaný jazyk je více zakořeněno v metaverzní vizi společnosti. „Hry“ jsou prostě něco, co hrajete, obvykle k vítězství, zatímco „zkušenosti“ odkazují na více myšlenek založených na Metaverse, jako jsou představení, virtuální meditační relace a prostředí smíšené reality, které sloučí fyzické prostory s virtuálními.
Budování metaverse nebo jakékoli formy metaverse je vznešený cíl. Zdá se však, že Roblox je průkopníkem, pokud jde o společnosti, které by mohly vyvinout skutečný metaverse – za předpokladu, že se koncept někdy zhmotnil ze svého současného stavu jako pouhé bzučení, aby maskoval nové plemeno trendových aktivací digitálního marketingu.
Bez ohledu na to, co by skutečný Metaverse mohl zapouzdřit, se zdá být jen vhodné, že jeden z předních poskytovatelů nástrojů pro digitální profesionály by chtěl, aby se budoucí vývojáři naučili využívat své nástroje k rozšíření možností digitální budoucnosti.
Roblox Adobe Integration Grants Designers větší flexibilita
Pro mnohé je těžké si představit Roblox jako cokoli víc než platformu, kde děti přijímají blokované personace hrát hry. Ale to zanedbává, že ani moderní videohry, pro veškerý jejich realismus v aspektech, jako je jízda mechanika a zbraň, by bez jejich osmibitových předchůdců neexistovaly.
Zdá se však, že Robloxův posun směrem k tomu, co dabuje zkušenosti „stárnoucí“, získává trakci, zejména mezi vývojáři, kteří fungují jako ochutnávatelé pro Robloxiany. Více než kdy předtím, vývojové týmy přijímají výzvu vývoje her, které využívají vizuální komponenty s vyšší věrností.
Zatímco blookhaven je i nadále nejoblíbenějším zážitkem hry mezi všemi sledovanými demografiemi, existují náznaky, že starší robloxiani se zajímají o hry, které upřednostňují budování světa a atmosféru.
Jedním z relativně nedávného příkladu jsou dveře, hororová hra Roguelike, která zahrnuje procházení řadou pokojů a vyhýbá se neviditelným nepřátelům. Dveře, které byly spuštěny na Robloxu v polovině srpna 2022, má nyní více než 1.3 miliardy návštěv. To snadno soupeří nejvíce zdarma, nezávislé hororové hry na platformách, které se zdánlivě zaměřují na dospělé, jako je Steam nebo Xbox Game Pass.
Je tu také Rolling Thunder, Hra PVE FPS v bažinatém pozadí, která ponoří hráče do zákopů boje s efekty, které je zpomalují, když se pohybují kalnou vodou. Je tu také Jízdní simulátor, což umožňuje hráčům závodit a přizpůsobit auta na pozadí města. A zatímco nikdo by tyto hry realisticky porovnával s Call of Duty: Modern Warfare 2 nebo Forza Horizon 5, není pochyb o tom, že v herním ekosystému mohou hrát roli, pokud jsou k dispozici bez nákladů ve srovnání s konzolovými a PC hry To běží až 70 $.
Některá z těchto her Roblox Game vypadají téměř stejně dobře jako jakékoli navržené v technicky složitých programech, jako je Unity. Ačkoli Roblox může mít stále trochu práce při vytváření jeho prostředí soupeřící s těmi z těchto předních herních motorů, jeho adobe spolupráce je určitě solidní start.
Kreativita designérů Roblox se neomezuje na estetiku. Ve 3D digitálních světech, ať už estetika zdůrazňuje realismus nebo jinou uměleckou volbu s vysokou věrností, mohou umělci a vývojáři ponořením ponořením hráčům ponořením programováním, které by reagovaly na výběr nebo pohyby hráče. Přemýšlejte například o úrovni videoher, kde se hráč zpomaluje při cestování pískem nebo sklouznutím při pohybu olejovou louží.
„Na Robloxu očekáváme, že se lidé zapojí do velkého rozsahu aktivit. Ať už provozují kloub pizzy v klasickém simulátoru nebo zkoumají starověkou civilizaci v realistickém prostředí, nadále dlouhodobě sázíme s inovativním inženýrstvím, abychom zlepšili realismus, věrnost a intenzitu, jak interagujeme online, “řekl Anon,“ řekl Anon, “řekl Anon. „Roblox se narodil jako fyzický motor, takže vždy byla naše naděje, že zkušenosti na platformě se cítí jako realita.“. Kola na Robloxu mají pneumatiky a mají řetězy a mají rychlostní stupeň. Když kolo spadne z kola, kolo by mělo dělat to, co bychom očekávali v reálném životě. A tvůrci se mohou rozhodnout, jak toto kolo vypadá, ať už je to fotorealistický, elektricky posílený VanMoof nebo něco inspirovaného anime.“
Pracovní postup Roblox Adobe umožňuje více integrace
Je těžké vědět, zda realistická fyzika bude znamenat definující charakteristiku potenciálního metaverse. Ostranní hráči však budou první, kdo připustí, že špatná fyzika může zničit jinak realistickou hru, protože aspekty, jako je zbraň, doprava a efekty charakteru, jako je zatížení.
Bez ohledu na to se zdá, že Adobe Integrace Roblox je pouze začátkem toho, čeho společnost doufá, že dosáhne, když někoho zmocní, aby si v Metaverse vybudoval vysněné zážitky.
„Uznáváme, že tvůrci používají různé nástroje a chceme zajistit, aby měli flexibilitu a možnosti. K tomu je jednou z našich klíčových iniciativ otevření našich systémů a API, takže rozmanitý ekosystém nástrojů funguje hladce s Robloxem, “říká Anon. „Tato integrace je skvělým příkladem toho, že se integrujeme s nástroji třetích stran, takže tvůrci mají více možností přizpůsobit své pracovní postupy.“
Pro více inspirace designu Roblox najdete v našem seznamu nejlepších her Roblox v roce 2022. Budete také chtít vidět náš seznam promo kódů Roblox na prosinec a naše hudební kódy Roblox pro prosinec pro hudbu, kterou můžete hrát na svém boomboxu ve svých oblíbených zážitcích.