Říká se to, že při dvou příležitostech jsem mluvil s Creative Assembly o celkové válce: Warhammer Series. Místo toho nabídli svého hlavního spisovatele, Andy Hall.
Hall pracoval na Games Workshop po mnoho let. Ale protože miniaturní společnost převrátila stůl Warhammer Fantasy a začal znovu se svým věkem Sigmar Reboot, zůstal pozadu – držel se milované tradice a monstra osmého vydání. Je to ten starý svět, který je typicky typický Skaven náchylný k výbuchu a výbuchu náchylný k výbuchu, totální válka: Warhammer 2.
Přečtěte si naši recenzi totální války: Warhammer II zde.
„Pro nás je to skoro jako bychom dělali další historickou totální válku,“ říká nám Hall. „Je to jen tohle ve fiktivním prostředí.“.“
Není to poprvé, co použil tento konkrétní vtip, ale tentokrát dodává: „Také můžeme udělat hovno. Pokud potřebujeme citát, neměli jsme prozkoumat anály římské říše.“
Můžeme udělat hovno. Během práce na jejich pododstavbě Warhammer to bylo Grand Revelation Creative Assembly. Jejich bezprostřední pokračování je „bezpochyby“ nejvíce vyvolanou příběhy, jakou kdy byla celková válka.
Vyprávění bylo jedním z Total War: Warhammer’s Design Pillars, hned od začátku – zpět, když série byla jen prezentací PowerPoint cirkulující na Creative Assembly. Ale tentokrát je to mnohem výraznější, méně závislé na textu a více na CGI cutscenes, v níž hrají obsazení šalvěje podobných postav: The Dark Elf Sorceress, Felicion; Lizardman Skink kněz s blížícím se společníkem Kroxigor; a pár vysokých elf loremasters.
Tyto postavy jsou součástí vašeho zážitku z obratu, objevují se v malých krabicích, aby vám poskytly příběhové questy, a aby provedly rituály vírů, které přerušují kampaň Warhammer 2. V současné době má Total War osobnosti osobnosti.
Tým se občas spoléhal na vyprávění, aby finesse některé ze svých složitějších návrhových výzev. V první totální válce: Warhammer si mohli dovolit vytvořit pouze jednoho poradce pro všechny frakce. Hall to tak proměnil v příběh: „Proč všechny tyto závody mluví s tímto podivným lidským mužem? Otočili jsme to, “říká. Díky jeho síti intrik zůstává totožnost tajemného poradce předmětem vlákna fóra dnes. Kreativní shromáždění se tedy zdvojnásobilo.
„Chtěli jsme hru namířit s co největší nore a opravdu ponořit hráče,“ vysvětluje Hall. „Ale s tím přichází námitka: jak hrajete celkovou válku.“. Nemůžeme dát hráče na kolejnice. Musí to být zážitek z karantény a vy musíte být příběh.“
To je něco, o čem kreativní shromáždění přemýšlelo strašně. V tradiční celkové válce píšete prostřednictvím svých akcí alternativní historii. Jak tedy představíte jiný příběh, aniž byste tenhle přepisovali?
„Myslím, že to je to, co jsme se snažili nedělat,“ říká Hall. Klíčem k dosažení tohoto je řada uzlů, které strukturují hru. Každý závod ve Warhammer 2 si klade za cíl dokončit pět rituálů-deseti-otočná kouzla obsazená na mapě kampaně-a tím ovládat Velký vír. Vortex je kouzelná díra elfské zástrčky určená k vypouštění chaosu ze světa.
„Jak se k těmto rituálům dostanete, je na vás a existuje mnoho různých způsobů,“ poznamenává Hall. „Ale v určitém okamžiku musíš projít tímto prahem, a to je, když můžeme dodat trochu příběhu.“. Je tam, aby kampaň posílil, než aby se dostal do cesty.“
V průběhu 50 nebo 60 hodin mezi těmito interpunkce. A ve skutečnosti si kreativní shromáždění začíná užívat struktury, které jim poskytuje trochu další vyprávění.
Když začne rituál, na mapu se na mapu vynoří roubíky bojovníků Chaos. Pokaždé je obrana soustředěna na tři klíčová města: bílý okamžik konfliktu vyvolaný obavami příběhu.
Tyto momenty napětí vytvářejí vrcholy a koryto, které utvářejí celou kampaň. Jsou umělé, ale necítí se tak, protože jsou láskyplně zabaleni do vyprávění, který vysvětluje jejich existenci více než uspokojivě.
„To nám fantasy prvek umožňuje dělat,“ říká Hall. „To nám umožňuje vložit tyto velké, děsivé, světově končící MacGuffins a vyzkoušet jinou mechaniku kampaní.“
První totální válka: Warhammer byl, právě minulý rok, nejvíce příběhová totální válečná hra, která byla kdy vytvořena. Ale již se ukázalo jako jen odrazový můstek k vyprávěcí vizi série. Bude tento trend pokračovat?
„Doufám, že ano,“ přemýšlel Hall. „Pokud lidé říkají, že tyto věci jsou v cestě, možná to vytočíme zpět.“. Ale můj pocit je, že si to lidé opravdu užívají a vlastně chtějí víc.“