Táta Overwatch říká, že hráči budou nevyhnutelně unavit jakoukoli danou meta a myslí si, že se kozy postupně vyvíjejí, jak je to
Je nemožné přistát na meta, která potěší každého hráče Overwatch, říká režisér hry Jeff Kaplan a možnosti jeho týmu pro řešení jejich stížností v daném okamžiku jsou omezené. To je velmi reduktivní shrnutí myšlenek, které sdílel s Overwatch Streamer Fran jako součást nové propagace Bastet Ana-zaměřené na Ana (Via Kotaku).
Současná meta Overwatch je pojmenována „kozy“ (pro tým Pro, který ji propagoval) a spoléhá se na postavy s vysokým HP, poškození poškození a uzdravení oblasti, aby získala boje s ostatními týmy. Může být nudné hrát proti a už nějakou dobu existuje, což vedlo k slušnému kousku komentátorů. Kaplan tvrdí, že je to přirozené:
„To, co se nevyhnutelně stane, je, ať už se změní meta, nebo ne, lidé se nelíbí současnou meta.“.„Odkazuje na nedávné změny rovnováhy, říká, že meta se možná chystá přesunout:„ Viděl jsem lidi říkat, že kozy jsou mrtvé, a teď je to jen dvojitý odstřelovač, a to bude hrozné. Nebo každý bude hrát McCree. V určitém okamžiku, co sakra chcete?“
Kaplan také poukazuje na to, že tento vnímaný problém ovlivňuje pouze hlasovou menšinu hráčů. „Jižně, řekněme Diamond, nikdo nehraje kozy,“ tvrdí. Možná si vybírají hrdiny koz, protože slyšeli, že jsou to meta, ale nepoužívají je koordinovaným způsobem, který profesionálové dělají. Důsledkem je, že protože tito hrdinové se nepoužívají optimálně, je proti nim životaschopný více hrdinů, než by tomu tak bylo na úrovni Pro, takže stížnosti na zatuchlé meta jsou méně platné.
Zdálo se, že Frankův chat si obecně užívá promyšlená slova a geniální doručení Kaplana, i když existují časté výzvy k systému zasažení hrdiny.
Jeff nakonec říká, že vždy bude meta – že vždy bude mezi šesti a deseti hrdiny, které si profesionály ve většině situací vyberou. A pokud hráči žádají o širší bazén: „V určitém okamžiku, co se očekáváte, že se stane krátce před záhadnými hrdiny?“Říká Kaplan.“. „Nikdy to nebude jen žádné náhodné šest postav, jsou vždy životaschopné proti jakýmkoli náhodným šesti hrdinům.“. To vlastně není design hry.“
Přečtěte si více: Overwatch vytvořil náš seznam nejlepších střelců na PC
Pamatuji si, jak Kaplan udělal podobné body zpět, když byly ponorné kompasy meta. Ano, může být dráždivé vidět, jak hráči vybírají stejné hrdiny po celou dobu, ale postupné změny rovnováhy, které se zabývají, se budou odrážet v Pro Strats, které se pak propadnou k nás ostatní čas.