Od práce na hlavních pilířích zabalené základní hry Eternity 2, režiséra designu studia a legenda RPG Josh Sawyer se již nezúčastní základního tvůrčího směru obsahu po vydání hry. Ale to neznamená, že není klíčovým členem posádky Pillars 2; I když není kapitánem expanzí placených za DLC, Sawyer je stále hlavní rukou na bezplatných výzvách Godu hry DLC.
Když mluvíme s námi na Gamescom 2018, Sawyer vysvětluje myšlenku těchto výzev na nejvyšší úrovni: „Jsou to zvláštní režimy, kde například v Berath Challenge, jakákoli postava, která je vyřazena na šest sekund, zemře.„Myslete na to jako mutatory nebo modifikátory pro vaši kampaň, která mění základní pravidla hry, což je progresi jen tak trochu obtížnější.
A Berathova výzva není v žádném případě nejtěžší. „Magranská výzva je ještě šílenější.“. Nemůžete hru zpomalit a nemůžete pozastavit hru, takže všechno je třeba hrát s reálným časem bez pauzy a systému AI, což je opravdu těžké, “říká Sawyer.
Hra bude brzy napravena s prvními dvěma výzvami Boha v aktualizaci 2.0.1 – Abydon a Skaen – a další bohové, včetně Beratha a Magrana, budou v průběhu času přidáni. „Plánujeme zavést výzvu Boha pro každého Boha, a to všechno bude prostřednictvím našeho svobodného DLC,“ říká Josh, což naznačuje, že pro 11 bohů v Pillars bude mít 11 výzev pro 11 bohů v Pillars Pantheon.
Pro ty, kteří se obávali, že Sawyer odstoupí od hlavní role, by ovlivnilo dlouhodobou kvalitu hry, zdá se, že se nestará o obavy. „Jsem designérský ředitel studia, takže pomáhám na jiných projektech, ale chci se ujistit, že Deadfire se i nadále zdokonaluje a obsahuje nový obsah,“ říká Sawyer. „Dokonce i pro lidi, kteří nedostanou DLC, protože si myslím, že lidé ocenili, že v pilířích 1, že jsme neustále podporovali a snažili jsme se přidávat věci v průběhu času.“.“
Dávejte pozor na první výzvy, které mají být do hry přidány koncem tohoto měsíce.