Monetizace Overwatch 2 je tak špatná, že začínáme chybět kořistné boxy, což je svědectvím o tom, jak je systém odměn za střelce Hero Střelce právě teď
Monetizace Overwatch 2 Systém je v tuto chvíli trochu nepořádek, a to je mírně řečeno. Blizzardovo hit FPS pokračování bylo svou vlastní komunitou kruhově kritizováno za to, že hráči méně nakloněli ponoření nohou do prémiových nákupů a není těžké vidět záblesk pravdy v obvinění. Doposud obě sezóny Overwatch 2 zahrnovaly bezplatnou bitevní průkaz, který byl naplněn skromnou nabídkou pózy, sprejů a portrétů s nízkou hodnotou-to vše bledé ve srovnání s jeho prémiovým protějškem.
Pokud jste spotřebitelem zdarma, můžete zapomenout na vysoce vyhledávané mýtické kůže rozstříknuté nad hlavní nabídkou, které sedí při vyvrcholení prémiové Battle Pass Overwatch 2 Battle Pass. Bezplatná verze Battle Pass nezahrnuje ani legendární položky. Máte rádi novou a vzrušující kosmetika pro své oblíbené hrdiny? Líbí se vám, že sklízíte odměny svých těžce vyhraněných vítězství ve videohru živé služby? Tvrdý ta-tas, protože Overwatch 2 se nestará … pokud za to neplatíte.
Může být šance nikdy ve váš prospěch
Kořistné boxy sát. Zmínili jsme se o tom ještě? Pravděpodobně to nemusíme; Četné studie dospěly k závěru, že kořisti jsou psychologicky sladěny s hazardními hrami a že jejich vliv nepřiměřeně ovlivňuje zranitelné spotřebitele. Jako reakci na tato zjištění se několik zemí zcela správně přesunulo do blokovaných kořistí, které se objevují v jejich nejodpornějších formách.
Belgie v roce 2018 zaujala komplexnější postoj a zcela prosazovala přikrývku na kořistné krabici. Zatímco nedávné zprávy zpochybnily účinnost tohoto zákazu, určitě stojí za zmínku, že Overwatch byl jednou z případových studií, kterou Belgická herní komise určila, že kořistné boxy představují nelegální hazardní hry. Není úplně překvapivé, že by se Blizzard snažil distancovat se od této zprávy tím, že přepne svůj monetizační systém v pokračování hry pro více hráčů, ale rozhodně to neznamená, že alternativa je přátelštější pro spotřebitele.
Pojďme křupat některá čísla, budeme? Zpět v den, kořistná krabice v Overwatch obsahovala čtyři náhodné kosmetiky, se zárukou přijetí alespoň jedné vzácné nebo lepší položky v každé krabici. Samozřejmě stojí za to mít na paměti, že se to rozšířilo na Všechno kosmetika, včetně 600+ „vzácných“ portrétů, které zředily šance na přijetí mnohem žádanějších předmětů. Nejvzácnější, ty vyhledávané legendární kůže, měly 7.5% šance na pokles.
Zatímco 7.5% je objektivně hrozné šance, zvažte žalostnou 0 Genshin Impact 0.6% míry poklesu za 5-hvězdičkové znaky. Navíc, zatímco hráči Overwatch si mohli koupit kořistné boxy s měnou ve hře nebo v reálném světě, nebyl to požadavek, protože jste automaticky obdrželi kořistné krabici po každé získané úrovni. Samozřejmě čím vyšší je vaše úroveň, tím více zkušeností bylo zapotřebí k dosažení další úrovně, která fungovala jako typický hazardní háček sprchování nových hráčů v kořistních boxech, jen aby je pomalu odřízli, což je nutilo, aby tvrději pracovaly pro svůj další „zásah“ „ – nebo sáhněte po peněžence.
Průchod nebo selhání?
Takže nyní jsme vytvořili úroveň zla, na které provozovaly Overwatch Loot Boxes, pojďme se zaseknout do Premium Battle Pass Overwatch 2 a jak se hromadí proti ostatním z jeho ilk. Battle Pass Overwatch 2 většinou sestává z kosmetických odměn a zahrnuje 20% bonus za zkušenosti, který slouží jako pojištění proti stížnostem, které neformální hráči nezaujmou dostatek hodin, aby odemkli odměny po zaplacení přístupu k nim.
Je zřejmé, že existuje mnoho dalších bezplatných PC her s touto strukturou. Fortnite je příkladem a jasná inspirace za Battle Pass Overwatch 2. Zásadní rozdíl mezi těmito dvěma spočívá v tom, že oddaní hráči mohou vydělat dostatek V-Bucks při dokončení Battle Pass Fortnite, aby si koupili další, aniž by utratili skutečné peníze. Mezitím Battle Pass Overwatch 2 stojí 1 000 mincí, které můžete vydělat pouze zdarma prostřednictvím týdenních výzev … po dobu maximálně 60 mincí týdně.
Slíbil jsem ti, že ti načrtuje, takže tady je něco, na co se opravdu můžete žvýkat: trvalo by vám 16 týdnů, než vyděláte dost mincí jeden Battle Pass in Overwatch 2. Vzhledem k tomu, že sezóna Overwatch 2 probíhá podle devítitýdenního rozvrhu, strávili byste téměř dvě sezóny, jen ušetříte na jednom průchodu.
A nezapomeňme, kořistní boxy mohou být zcela kosmetické, ale bitevní průsmyk Overwatch 2 rozhodně není. Na rozdíl od předchozí iterace Overwatch jsou noví hrdinové jako Kiriko a Ramattra k dispozici pouze pro odemknutí prostřednictvím Battle Pass jejich sezóny. Samozřejmě, pokud si koupíte prémiovou bitevní pasu, získáte okamžitý přístup. Pokud však chcete získat nové znaky Overwatch 2 postavy, aniž byste utratili peníze, bude to vyžadovat nějakou odhodlání.
Každá úroveň bitevního průsmyku Overwatch 2 vyžaduje 10 000 xp a musíte vydělat 450 000 XP, abyste odemkli Ramattra. Kromě 118 000 xp na drapáky týdně prostřednictvím výzev, pravidelné zápasy v Overwatch 2 vám poskytují nesmírně 100 až 150 xp. Nepovažuje matematik k závěru, že na rozdíl od jiných bitevních průchodů, které slouží k podpoře zapojení hráče, je Battle Pass Overwatch 2 postaven na strouhance.
Období dávání a dávání a dávání
Pokud mluvíme o kosmetických mikrotransakcích, nemůžeme přehlédnout sezónní události Overwatch. Tyto svátkové oslavy jsou vždy doprovázeny řadou rozmanitých a barevných nových kůží pro chytání, z nichž mnohé slouží k ožení slavností s osobnostmi postav hry FPS hry. Akce Overwatch 2 Halloween pokračovala v této tradici a představila výběr nádherně strašidelných kůží … které jsou k dispozici pouze pro nákup v obchodě.
Sezónní kůže měla vždy omezenou dostupnost, ale tato omezení dávala smysl, protože byly spojeny s samotnými událostmi. Sezónní výzvy poskytují sezónní odměny – dává to smysl, správně? Během těchto sezónních událostí se však systém zpeněžení Overwatch 2 zpeněží maskou tím, že neustále tlačí své hráče do obchodu. Kangety jsou k dispozici na týdenním rotačním základě a neexistuje žádný snadný způsob, jak zkontrolovat, co je v současné době k dispozici, aniž by se zapojilo do průčelí, s jeho svůdnými svazky a procentním snížením.
Pokud chcete odemknout konkrétní legendární pleť v obchodě, bude to trvat 1 900 mincí. To je zhruba 31 týdnů broušení ve hře, nebo v reálných penězích, asi 20 $. Pojďme se zde opravda, o této transakci není nic mikropodniku – ale nejlépe si rychle vymyslíte, protože za týden, kdy kůže zmizí, a kdo ví, kdy bude znovu k dispozici.
Kombinace dostupnosti kůže, která je vázána na sezónní bitevní průchody a Sezónní akce také vytvářejí mizerně pohled z galerie HERO Overwatch 2. Kromě jejích dvou výchozích kůží může být v současné době odemčeno pouze osm z 25 stop Tracer s mincemi ve hře a tato disparita mezi dostupnými kůží a bráněnou prémiovou kůží je zaručeno, že se stane více závažnějším, protože více ročních období-a více kůží-debutovat debutem.
Dvě zlo, oba v rozhořčení
Takže kořistné boxy sají. Bitva prochází sát. Digitální výkladní skříně pro mikrotrankce sát. Pravděpodobně tam je několik z vás, že si myslíte, no, co je to velký problém? Všechno je kosmetické a je to hra, na kterou bychom se měli soustředit – na které je zdarma! Proč všechny hullabaloo?
Je to docela jednoduché: je těžké se starat o hru, která se o vás aktivně nestará. Overwatch 2 rozstříkne nový obsah přes jeho hlavní menu, za který musíte buď zaplatit, nebo strávit vyčerpávající množství času broušením směrem, s skromnými nabídkami kapající se podél cesty navrženého tak, aby vás tlačila k snadnější a rychlejší trase a pouze dáváním a dáváním Blizzard vaše peníze.
Je zřejmé, že kůže není všechno, ale nezapomeňme: není to prostě kůže. Debut nových hrdinů byl marketingovým požehnáním pro Blizzard, přitahoval fanoušky Wayward zpět do záhybu a potenciálně je zamkl na dlouhou vzdálenost. Hrdinové byli hratelní pro všechny, ale nyní je tu značný kus komunity, který půjde do příští sezóny, která neměla čas nebo peníze na odemknutí Ramattra nebo Kiriko, a bude zakázáno hrát si jeden z nich v pravidelných zápasech v dohledné budoucnosti.
Čím více Overwatch představuje zavřené dveře pro příležitostné hráče, tím více postojů hráčů se nakloní k tomu, aby se již nezajímal, a rozdělení mezi „haves“ a „bez“ se rozšíří. Systém kořisti Overwatch byl psychologickým minovým polem, kde se všechny nejlepší odměny vždy zdály jen mimo dosah. S bitevním průsmykem Overwatch 2 se vše zdá být mimo dosah. Všechno je bráněn, všechno Nutí vás čekat, ať už je to kůže, která se objevuje v obchodě, nebo nová postava uzamčená za vznešenou úrovní v bitevním průchodu. Je to kbelík studené vody, který se rozruší nad vzrušením nové události nebo sezóny, a to není dobře pro budoucnost komunity. Kořist krabice mohou být pryč, ale stále jsme v psychologickém minovém poli; Krajina se může lišit, ale nebezpečí je stejné.