Spolu s obrovským grafickým přepracováním Summonera’s Rift přidal Riot do hry Darius, ruku Noxus, do hry. Je to šampion melee, a přestože by mohlo být lákavé nazývat ho tankem, je to spíše tank /zabiják /. A je to spíše přemoženého bastarda, v současném stavu věcí.
Existuje problém při výrobě nového šampiona, který vzpoura občas padá. Navzdory přísnému testování beta a spoustu zkušeností s přidělením spravedlivých a vyvážených nových přírůstků někdy uvolní něco, co je pro své dobro příliš mocné. Neuvěřitelně zábavné, ale způsobem, který se prostě cítí jako tlačítko výhra.
Jak to stojí, Darius se prostě cítí hloupě. S kombinací strašného krvácení, zvýšené rychlosti pohybu, když ostatní krvácí, a opravdu směšným konečným, dominuje nejvyššímu pruhu jako nikdo, a nedostatek chytrého týmu, který jde s někým, jako je Swain, aby ho čelil, vy “ Buď si s sebou bude mít na vaší straně dortovací dort, nebo si nechat krvavou noční můru pokoušet zadržet maniak ovládající sekeru nahoru.
Jeho první dovednost a zdaleka jeho nejpoužívanější během fáze laningu je decimátová, sedí na klíči Q. Darius houpá sekeru v kruhu a poškození se zvyšuje ve vnějším kroužku, protože tam vás zasáhne čepel sekery, zatímco ti, kteří se k němu blíží. Je to docela silné a ve spojení s jeho pasivním, krvácením, které krvácí i stacks na cílech se stává masivní bolest v zadku.
Na jeho klíči W je ochromující úder, který oba buffy další základní útok (až o 200% na úrovni 5) a zpomaluje cíl, který zasáhne, až o 40%. Kicker je, že čím více krvácejících hromádek jsou na cíli, tím rychleji se vynoří cooldown, takže pokud velrybářem na nějakém ubohém AP Mid to budete používat znovu a znovu, aby se rozrušily kolosální množství poškození.
Ze všech jeho schopností, zadržení konečného, zatčení, na vašem E, se cítí nejsmutnější. Není to tak tah z krátkého doletu, který mu dává na jeho aktivní, stejně jako až do 25% zbroje pasivních IT grantů. Pár to s posledním šepotem nebo vydatným množstvím run pronikání zbroje a budete žvýkat tanky jako nikdo jako nic. A když je tank jedinou věcí, která udržuje ten tým kope, který se stává problematickým.
Konečně jeho konečná, Noxian Guillotine, má takový druh válcování smrti, který dříve dokázal jen Mistr Yi. To způsobuje 650 poškození na úrovni tři, spojené s poškozením útoku, a vrhá Darius do vzduchu a přistává s obrovským štěpením, že pokud zabije cílového šampiona, okamžitě vystoupí z Cooldown. To znamená, že ve druhé polovině týmového boje se Darius může během několika sekund vyčistit a létat z jednoho oslabeného nepřítele na druhého. A se vším penetrací z brnění nebude mít mnoho problémů s obchodováním s.
To vše společně z něj dělá impozantního ničitele tanku, ale kromě toho není těžké vidět, jak žádný z těchto schopností, když pracujete na koncertě, může opravdu nikomu zničit den. Dokonce i některá z mobilních reklam se mohou zašroubovat, pokud se dostanou do dosahu jeho konečného přímo vedle tebe.
To je zábava hrát jako Darius, právě teď, ale je na tom něco bez námahy, a ne v elegantní, létající po sedadle-kalhoty. Prostě to nemá pocit, že se snažíte tak tvrdě, nebo dokonce to potřebujete, a to nikdy není něco, co chcete, když hrajete hru jako League of Legends. Chcete se cítit výzvou, protože to je překonávat výzvy, abyste získali vaši spokojenost. Neměl bych být schopen zničit Olafa za čtyři sekundy, když jsme na stejné úrovni. Je mi jedno, kdo jsem, to není něco, co by se mělo někdy stát.
V současné době je obecný konsenzus, že je žalostně přemožen, a to znamená, že Riot mu nebude trvat dlouho, což mu dává těžký nerf, který by to mohl být škoda pro každého, kdo ho hraje a zároveň se stal dobrým starým smíchem , bude z něj učinit životaschopnější možnost, jak bojovat a hrát. Ale možná, jakmile bude správně vyvážen, bude uspokojivější hrát, a to jak jako i proti.