Žádný formát nezůstal
Hráči měli šanci kopat se do Legends of Runeterra, když probíhá série betasů hry a Riot již začal nekonečný proces bušení a Nerfing Legends of Runetterra Cards. Devs říkají, že mají při ladění hry nějaké „značné výzvy“ – v neposlední řadě je plán zajistit, aby byl každý herní režim vyvážen pro konkurenční hru.
„Dali jsme si nějaké značné výzvy přímo z brány,“ říká nám herní návrhář Steve Rubin. „Nejprve jsme odhodláni vyrovnávat konstruované i omezené (a jakékoli budoucí formáty) na vysoký standard. Mnoho dalších CCG nerovnává omezené nebo alternativní herní režimy ve stejné míře jako konstruované, nebo dokonce zvažují tyto formáty při nerfingu nebo zakazují karty. Chceme, aby kterýkoli z našich konkurenčních formátů byl spravedlivý a regulován ve stejné míře.“
Rubin dodává, že „také se chceme ujistit, že každý šampion má trvale realizovatelný sen s hraním a že každá karta ve hře je kvalitní možností pro alespoň jeden balíček. Naším cílem je měnit karty způsobem, který je nepřekračuje nebo je nechává zastaralý, protože si myslíme, že jednou z nejhorších zkušeností v karetních hrách je, když se karta dostane nadměrně nebo zakázána-která může nechat celý balíček již funkční.“
Riot plánuje být „proaktivní při zlepšování karet v rámci procesu vyvážení a budeme pečlivě poslouchat hráče, aby nám pomohli zjistit, jaká je správná úroveň a frekvence změn.“
Rubin nám také řekl o tom, jak byla League of Legends upravena pro formát karty, a způsoby, jak vaše ligová hra ve tvaru Legends of Runeterra ve tvaru hry.