Zábava především je předmětem vývoje Minecraft Dungeons
Některé položky ve hrách jsou neuvěřitelně přemoženy (dívám se na vás 725 brokovnice), a někdy je to nejlepší, že jsou tu nebo tam nerfovány. V dungeonech Minecraft však nemusí být případ. Podle výkonného producenta Davida Nisshagena a herního režiséra Manse Olsona z týmu Minecraft Dungeons by mohli opustit nejmocnější předměty hry přesně tak, jak jsou.
Mluvení s PCGamesn na X019, Microsoft’s Game Conference, Olsen a Nisshagen hovořili o vývoji dungeonů ao tom, jak někdy mohou části hry jít trochu přes palubu. Místo toho, aby se snažili „obsahovat“ tyto přemožené kombinace, je však považují za zábavné.
Jak Nisshagen hovoří o poslechu komunity a zpětné vazby, říká, že „mnoho z návrhových rozhodnutí, která se nám líbí – to je neuvěřitelně přemoženo. Pojďme si to udržet, protože je to zábava, spíše než se snažit to zadržet a podobně, vyvažte to. Máme velkou bandu nebo alespoň slušnou skupinu velkolepých kombinací přemožených.„Je to kvůli systému Dungeonů pro kombinace položek,„ druh kombinace artefaktů a kouzel a že se můžeme přizpůsobit nové situaci, “říká Nisshagen,„ má tendenci vést k těmto přemoženým výbuchům, kde se cítíte tak mocně, cítíte se, cítíte se tak mocně Jako bys byl zlomený hru.“
Není to často, že Devs nezmění přemocené části hry, zejména ve hře, kde jsou online aspekty hry. Lze to považovat za nespravedlivé nebo rozrušit rovnováhu světa této hry.
Vývojáři dále říkali, že si vybrali zábavu, především: „To je doslova hlavní hvězda pro všechna rozhodnutí, kde pokud si potřebujeme vybrat mezi něčím jiným a zábavnou, zábava vždy vyhraje.„Co jiného jsme očekávali od hry Minecraft?
Minecraft Dungeons je nastaven na vydání v dubnu 2020, což není vůbec daleko. Je to nový pohled na to, co je nyní klasická a masivní hra. Pokud je to, co je to, co Dungeons slibuje doručit, přineste to.