Mojangův nadcházející akce-RPG ztrácí na cestě nějakou magii Minecraft
Minecraft Dungeons je nadcházející Dungeon Crawling Action-RPG od tvůrců Mojang, ve kterém až do čtyř hráčů dobrodružství na úrovni, aby porazila Evil Arch-Ilager. Je to nepopiratelně nádherné, s většinou beatů Minecraft, které byste očekávali – od roamingových davů po hezké biomy – ale nastaví budovu a tvorbu jádra Minecraft stranou.
Uzavřená beta beta začíná rychlou úrovní výuky a rychlou aktualizací příběhu, který vydává žalobu na škodlivé plány Arch-Illiger. Poté jsem se uvolnil v kempu, který slouží jako základna mezi misemi. Zde můžete strávit čas úpravou vaší sestavení, upgradováním schopností položek a nákupem náhodného kořisti od putujících obchodníků nebo vesnice kováře. K dispozici je také tabulka mise s mapou stanovenou pro vás, abyste si vybrali další úkol. Mise jdou něco takového: porazit nepřátelské davy, zachránit vesnici, opakovat. Není to odlišné vůči jiným prohledávacím prohledáváním, které vám vyčistí vlny, abyste dosáhli cíle, ale – alespoň v tomto časném představení – může se rychle cítit opakující se, možná i trochu bezduché bezduché.
Hraji jak v sólovém, tak s dalšími fanoušky hack-and-smlash. Přestože si můžete povídat o náhlavní soupravě, pokud hrajete online, nebo diskutovat o strategii se svým partnerem, pokud hrajete místní kooperaci, moje skupina nikdy nemá důvod komunikovat-místo toho se pohybujeme tiše, ale efektivně, přes každou úroveň , nikdy je pro to dost obtížné zaručit koordinovaný plán. Můžete si pohrávat s nastavením obtížnosti pomocí posuvníku hrozeb, pokud máte rádi více výzvy, a tak se to stane počtem nepřátel, se kterými se setkáte, a přidá se do tvrdších davů. Nicméně i když zemřete, není to tak trestné – budete se respawn zblízka s nepřáteli na stejné množství zdraví, jaké jste měli, když jste zemřeli, a v multiplayeru můžete oživit své kamarády. Pokud ji caskujete třikrát, je to hra a vrátíte se do tábora, ale není to konec světa, protože úrovně jsou relativně krátké.
To vše mě nutí divit, kdo je dungeons? Minecraft je pro všechny, ale shora dolů, intenzivní RPG jako Diablo a cesta exilu zajišťují konkrétnější chutě. Existuje úroveň hloubky, která pochází z kombinace a kování předmětů, využívání schopností nejvhodnějším způsobem a trávení hodin nalitím postavy postavy. Dungeons Minecraft však nemá takovou úroveň složitosti. Nemohu si pomoci cítit se příliš starý na hru, nebo že bych ji ocenil mnohem více [redigované] před lety. Určitě se cítí lépe vhodné pro mladší publikum a dokážu si představit, že to vytvoří skvělou rodinnou hru.
Hry, které spolu budou hrát: Nejlepší kooperační hry na PC v roce 2020
V této souvislosti lze přinejmenším nedostatek složitosti považovat za požehnání. V dungeonech jste to, co nosíte, takže se můžete postavit jako Strážce s lukem a šipkou, nebo dát vládu meč a těžké brnění, abyste se stali válečníkem. Vzorkování různých outfitů a schopností je snadné, protože existuje hojnost kořistí – a vždy je to vzrušující, když se s ním setkáte.
Každá procedurálně generovaná úroveň je většinou lineární, ale každá z nich nabízí hrst cest, které můžete putovat, abyste objevili skryté místnosti, truhly a tajemství. Existují také nové a zajímavé davy, jako je Piggybank (chodící lootpig, je to úžasné) a děsivá kosterní jezdci. Procesní generování, nastavení obtížnosti a nové davy přispívají k opakovatelnosti dungeonů Minecraft – což je stejně dobře – jako přehrávání hlavních devíti úrovní nebude trvat příliš dlouho, než dokončí.
Všechno, co výše uvedená krásná kořist je dalším důvodem, jak se vracet, samozřejmě. Své kořisti můžete upgradovat v táboře, okouzlující zbraně a brnění se zvláštními schopnostmi. Diskutovat o různých sestavách s vaší párty je zábava (nedržel jsem Schtum po celou dobu ve hře) a existuje spousta kouzel, s nimiž je třeba experimentovat. Tábor je také místem, které můžete utratit ve hře Dungeons Grame, Emeralds. Říkám výdaje, ale obchodníci ve vesnicích jsou spíše jako velké automaty s velkými nosemi a nabízejí náhodnou položku založenou na vaší současné úrovni. Udělal jsem to několikrát, ale položky nebyly nikdy tak dobré jako ty, které jsem našel na úrovních.
Minecraft Dungeons je neuvěřitelně hladký, hratelnost je leštěná a přechod mezi úrovněmi je bezproblémový – ale pro to všechno se cítí trochu ztraceno. Mezi nastavením Dungeona a mobilním spelunkingem existují zřejmé paralely mezi nastavením Dungeona. A barevná blokovaná estetika, kterou všichni známe a milujeme, je také přítomná a korektní, spolu s dobrou pomocí veselého ducha Minecraftu, off-kilter ducha. Ale i s tím vším to prostě cítí světy daleko od bytí Minecraft už. Nemůžete si přizpůsobit svůj vzhled nebo úklidu pro zdroje a nemůžete nic vytvořit ani stavět. To je samozřejmě záměrné a experimentální off-shoots je třeba podporovat. Ale dungeony se často mohou cítit jako blok ve tvaru minecraftu, který se snaží zapadnout do díry ve tvaru diablo.