Stellaris Dev Diaries pochod stále dále, ale tento týden je trochu zvláštní. Zabývá se multiplayerem, dlouhým snem a nepříjemnou realitou 4x her a tím, jak řeší některé z problémů, kterým často čelí žánr, snaží se zapojit více lidí. Poskytuje také některá základní fakta a čísla, například to, jak by se mělo být schopno zúčastnit se jedné hry až 32 lidí.
Pokračujte v chodu s nejlepšími strategickými hrami.
Zde jsou hlavní body:
- Hry mohou být hostovány čerstvé nebo z uložení her. To umožňuje, aby hry běžely déle nebo zajímavé scénáře, které mají být distribuovány prostřednictvím uložení souborů.
- AIS převezme od hráčů, když vystoupí, kteří pak mohou být znovu nahrazeni hráči pomocí systému s hot-join, který také umožňuje pokles a ven.
- Nejenže jsou podporovány 32 hráčů, ale jsou stabilní bez de-synchronizace, což Paradoxovi nedošlo k úspěchům předtím úspěšně eliminovat.
- Hráči jsou anonymní, dokud není ve hře zřízena komunikace.
O tom, o čem se nemluví, je, že existuje určitý druh rychlé hry, které umožní, aby se zápasy objevily v přiměřeném časovém rámci, jako je večer nebo během několika herních sezení o víkendu. Být schopen podporovat týdny dlouhé hry prostřednictvím hostingu ukládání souborů je v pořádku a dobře, ale škálování je něco, co 4x hry dosud nedokázaly udělat tak úspěšně.
Přečtěte si více na oficiální fóra, stejně jako zachycení na některé z prvků uživatelského rozhraní pro více hráčů. Stojí za kontrolu plného Archiv deníku dev Také, pokud máte zájem o hru, ale možná jste zmeškali jednu z týdenních aktualizací. Pro Stellaris zatím není oficiální datum vydání, ale ve svém seznamu pro PCG Weekender je to zaznamenáno jako „téměř kompletní“ a letos bude připraven nějaký čas.