Vývojář Oculus Quest 2 Owlchemy Labs odhaluje, jak její nadcházející hra pro více hráčů zpracovává hmotnost položky se sledováním rukou ve srovnání s ovladači
Oculus Quest 2 Fanoušci měli v srpnu překvapení v úvodní prezentaci hry Gamescom. Laboratoře Owlchemy – nejlépe známé pro simulátor dovolené a Cosmonious High – škádlily novou hru pro více hráčů bez tradiční podpory Controller. Místo toho postavena kolem technologie ručního sledování VR, Owlchemy Labs říká PCGamesn více o tom, jak používá hardware Quest.
Když jsme hovořili s Owlchemy Labs COO Andrew Eiche, dotazovali jsme, jak tým používá nejlepší technologii náhlavní soupravy VR na Quest 2, aby vytvořil zážitek zaměřené na ruce. Na otázku o předávání hmotnosti objektu a držení předmětů prostřednictvím této technologie, často dosažených prostřednictvím haptické zpětné vazby v ovladačích, Eiche vysvětluje, že to pomáhá naše vnímání různých předmětů, jako jsou hrnky na kávu.
„Zatímco [vaše mysl] hledá tuto reakci váhy, to je pouze pro rovnováhu.“. Není to tak nutné pro koncept držení hrnku, “vysvětluje Eiche. „Pak se dostanete k těžších objektů, takže jsme provedli nějaké experimentování, protože existují určité vlastnosti přenášení těžkých předmětů [které] mají vizuální reprezentaci. Ani haptici se to přesně nehodí.“
„Pokud držíte rukojeť koště, existuje přirozená stabilizace, kterou vaše tělo dělá, ale protože je na konci těžké, má gyroskopický efekt,“ pokračuje Eiche a podrobně popisuje podporu ruky na dovolené simulátoru. „Pokud to začnete používat, jako jsme to udělali s vesla na simulátoru pro dovolenou, vložíte tento gyroskopický efekt, takže vaše zápěstí nemůže švihnout a najednou uvidíte konec veslaře. Druhým příkladem v některých hrách je místo, kde vyzvednete věci a paže postavy prostě zůstanou dole. Vyhnuli jsme se tomu tím, že se pokusili nečinit předměty příliš těžkými.“
Je jasné, že sledování rukou zůstává zaměřením na Meta, která nedávno aktualizovala původní Oculus Quest s sledováním rukou 2.0 podpora. I když není známo, zda nadcházející hra Owlchemy Labs podporuje starší náhlavní soupravu pro Quest 2, očekávali bychom podporu pro nadcházející náhlavní soupravy jako Meta Quest Pro a Oculus Quest 3. Pokud máte zájem dozvědět se více, brzy vám zašleme celý rozhovor.