Blog Blizzard Developer Blog o designu New Overwatch 2 Hero hovoří o tom, jak byla sada schopností Junker Queen navržena tak, aby odpovídala jejímu tvrdému příběhu
„Mapa Junkertown představuje její tvrdou, téměř brutální osobnost a my jsme chtěli, aby její schopnosti a styl hry odpovídaly této energii,“ říká Blizzard o schopnostech nové Overwatch 2 Hero Junker Queen. Nová postava tanku je připravena připojit se k seznamu hry FPS včas pro druhou veřejnou beta beta Overwatch 2 a rychlý pohled na její soupravu ukazuje, že přijímá několik triků obvykle spojených s podpůrnou rolí.
Nyní, a Blog vývojáře od Blizzard kope do rozhodování o designu, která se dostala do vytvoření jejího načtení orientované na brawling. Vývojářka říká, že již existující role Junker Queen v Lore Overwatch znamenala, že „měla velká komunitní očekávání spočívající na jejích majestátních ramenou.„Jako takový se naklonili do jejího stylu jako drsného, nebezpečného bojovníka -„ Berserker Tank, jehož přežití je přímo spojena s tím, kolik nepřátel zraní.“
To se odráží v její pasivní schopnosti, adrenalinovou spěch, který způsobuje, že se Junker Queen uzdraví ze všech škod v průběhu času. Rány mohou být způsobeny jejím zubatým meleeem čepele, která se vztahuje jak na její rychlý útok na melee. Zranění způsobuje, že zdraví nepřátel pomalu odtéká, což se živí do životního testování Junker Queen.
Její sekera, známá jako krveprolití, byla „výchozím bodem pro její design,“ říká Blizzard – je to jedna z definujících rysů toho, jak byla postava již dříve zobrazena v vyprávění Overwatch. Tým se rozhodl, že se z ní neudělí hrdinu z melee-první, a omezí využití Carnage na schopnosti. „Historicky, výroba hrdiny melee v Overwatch přišla s vlastním souborem výzev.“.„Tým cituje Dragonblade Genjiho, který byl zpočátku jeho primární zbraní, než se stal konečnou schopností v konečném vydání, protože„ se ve hře nepřekládal dobře.„Spíše než dát Junker Queen podobnému konečnému.
Původně byla sekera hozena, ale pro příliš rigidní styl hry. Místo toho tým dovolil, aby Junker Queen vrhl její melee zbraň, nůž zvaný Gracie, jako její sekundární oheň. Přistání to do nepřítele je zraje a pak si to vzpomíná, že soupeře přitáhne k soupeři k Junker Queen. „Když byl Reinhardt poprvé prototypovaný,“ vysvětluje Blizzard, „byl schopen hodit své kladivo – schopnost, která byla teoreticky skvělá, ale v praxi trapná, ale trapná v praxi.„Bylo to proto, že Reinhardt musel jít a ručně vyzvednout kladivo, zatímco Junker Queen má magnetickou rukavici, kterou k ní přitáhne zbraně.
Jak již bylo zmíněno dříve, účinek rány na Gracie se také vztahuje na její rychlou schopnost melee, pokud Junker Queen drží nůž a také aplikuje pasivní životní stezku. Tento další efekt vyplývá z implementace Snap Kick Melee pro Zenyatta, což naznačuje, že tým je ochotnější experimentovat s jedinečnými triky na melee pro pokračování hry.
Velící výkřik, konečná pravidelná schopnost Junker Queen, dočasně zvyšuje své zdraví o 200 a zdraví všech blízkých spojenců o 100, takže každý krátce přežívá mnohem více-ideální pro potápění do Fray Head-First. Je důležité, že také aplikuje 30% rychlost pohybu v rámci stejné AOE – prvního týmového pohybového rychlosti týmu od Lucicio. Tým říká, že to bylo navrženo tak, aby odráželo její agresivní konfrontační povahu: „Ona brutální síla svou opozici s neúnavnou agresí, která vyžaduje prostor.“
Podobně ji také přivádí konečná schopnost Junker Queen, jménem Rampage. Spinning Carnage a Gracie kolem její magnetické rukavice, Junker Queen se účtuje vpřed v přímé linii, aplikuje ránu na kohokoli v cestě a brání jim v krátkodobém uzdravení. Opět se královna Junker ponoří do fondu podpory schopností a stane se jen druhým hrdinou se schopností prevence léčení po Anaině biotickém granátu.
Blizzard vysvětluje Rampageův design a říká: „Nechtěli jsme, aby se cítil elegantně nebo magii ovlivněn, protože se koncepčně nevyrovnal s [její] postavou. Je to zobrazení surové, viscerální síly, kterou má jako královna.„Schopnost zranit více nepřátel, a tak poskytovat pasivní uzdravení samému Junker Queen a zároveň blokovat nepřítele, aby to udělal, určitě zní jako obzvláště silný.
Jak poznamenal Blizzard, Junker Queen je prvním tankem, který byl postaven s ohledem na novou skladbu týmu 5v5 Overwatch 2. „Tanky hrají agresivněji v Overwatch 2 a Junker Queen rozhodně není výjimkou – ve skutečnosti by se považovala za pravidlo.“