Živé demo společnosti Star Citizen Gamescom mělo spoustu fanoušků, aby se mohli nadšeni – planetární přistání, bitvy pozemních vozidel a vychytávání hvězdné lodi Eva – ale největší řevy byly vyhrazeny pro zahajovací poklop.
Přečtěte si více: Nejlepší vesmírné hry na PC
Chris Roberts, generální ředitel a zakladatel společnosti Roberts Space Industries, ukázal, jak daleko se ve své čtyřletém rozvojovém období s hodinovou živou hrou přišlo ve výši 120 milionů dolarů ve výši 120 milionů dolarů ve svém čtyřletém rozvojovém období s hodinovou živou hrou.
Playthrough viděl dva hráče, kteří vycházeli na svou první misi ve volné noze, nyní s plně animovaným poklopem a otevřením žebříku, hodně k potěšení davu. Samotná mise vyžadovala planetární přistání a vstup do podzemního přístavního bazaru, s pohledy na těžební kolonii, kterou byl postaven, umožnil hráči na lodi vidět hráče uvnitř budovy, který prokazuje plynulost občanského přetrvávajícího vesmíru.
Plně vyjádřené a animované pátrání poskytují spoustu osobnosti pro vesmírnou hru a rozbočovače jako Bazaar s jejich doprovodným zvukem rušného chatování jde dlouhou cestu, zatímco Roberts vysvětlil, že více pohyblivé členy davů NPC v budoucnu pomohou prodat iluzi v budoucnu aktualizace.
Poté, co se pustila do mise, načtení černé skříňky z zničené nákladní dopravy pomocí lodi-lodi Eva, nějakým světlem Zero-G Gunplay a Grand Theft Speederbike, pár hráčů hledal piráty, kteří zničili nákladní loď zmírnit je z jejich odcizeného nákladu.
Navzdory některým drobným grafickým závadcům a nedokážnosti skočit dostatečně vysoko, aby se po přistání na mírném svahu dostatečně vyskočili na náklad na volné noze, demo ukázalo velmi komplexní kosmickou hru s mnoha menšími multiplayerovými hráči, které hráči očekávali, že nebe nikoho člověka oblohy očekávala. Stále žádné solidní datum vydání, ale přesto nějaký slibný pokrok. Podívejte se na níže.