Pokud máte rádi průzkum trhu jako já, chystáte se být přemoženi informačními superdatami, které dnes zveřejnily. Hlavní body? Prémiové tituly PC jsou velký čas, zatímco tituly sociálních, předplatných a bezplatných názvů jsou na mírném poklesu. Možná jste také slyšeli o této malé hře s názvem Fortnite, která byla docela úspěšná.
Toto jsou nejlepší hry na PC.
Přesněji řečeno, prémiové PC – tj. Hry, které si musíte koupit – jsou v únoru o 33% meziročně meziročně. Na PC je Social 1%, hry Pay-to-Play (předplatné) klesly o 8%a dokonce i zdarma zaznamenaly mírný pokles na 4%.
Digitální výdaje v USA vzrostly o 21%, částečně poháněné zlepšením prémiového prodeje PC, ale především zvýšeným výdajem na konzole. Zisky konzoly, které se vyskytují úspěchem Fortnite Battle Royale, se zisky z konzoly zdarma zvyšují o 359%a vytvářejí více příjmů prostřednictvím dalšího obsahu než jakákoli konzolová hra mimo Call of Duty: WWII a bití GTA5 u měsíčních aktivních uživatelů.
Tato další hra Battle Royale se stále vede dobře, i když zájem o Battlegrounds PlayerUnknown se začíná mírně přesouvat z PC na konzoli. Hra prodala 2.5 milionů digitálních jednotek v únoru, s klesajícím prodejem počítačů vytvořené nákupy na Xbox One.
Jednalo se o první desítky titulů Grossing PC po celém světě v únoru, počínaje číslem jedna:
- League of Legends
- Dungeon Fighter Online
- Fantasy Westward Journey online ii
- Crossfire
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Fortnite Battle Royale
- Svět války
- World of Tanks
- Hearthstone: Heroes of Warcraft
- Counter Strike: globální útočné
Tři tituly, které v prvních pěti možná neuznáte, jsou všechny online hry, jejichž obrovská popularita pochází především z Číny a Jižní Koreje. Celkově se trh digitálních her včetně PC, konzoly a mobilu meziročně zvýšil o 6% na celkem 9 $.1 miliarda.