Tým Blizzard se snaží zajistit, aby vlastní mapy fungovaly ve Warcraft III:.
Jednou z nejpříznivějších věcí o Warcraft III: vláda chaosu byla jeho otevřenost vůči Moddingu – 2002 RTS vytvořila základ pro žánry, které přišly poté. Jedním z nich byl MOBA a dědeček ze všech, obrana Antiků, bude s největší pravděpodobností pracovat ve Warcraft III.
Dlouhodobé fanoušci World of Warcraft budou mít spoustu tradice, které si mohou užít, když přirozeně revidují Warcraft III. Ale produkční ředitel Starcraft 2 Tim Morton, který nyní pracuje na modernizované verzi Warcraft III, říká, že jeho tým také hodně přemýšlel o vlastní mapové scéně.
„Je tu tolik žánrů, které vyšly z vlastních map pro Warcraft III,“ říká nám. „Takže také aktualizace nadace pro vlastní mapy ve Warcraft III [reformované] bude dalším velkým vektorem, kterým lidé přijdou do hry.“
Obrana Ancientů – nyní častěji známá jako Dota 2 – byla původně vlastní mapa Warcraft III vytvořená s Blizzardovým editorem mapy. Vytváření DOTA také vyžadovalo hodně rozvoje pod kapotou a novým majetkem, ale Morton říká, že cílem je, aby Mods pracoval stejným způsobem ve Warcraft III: Reportged. Mohlo by to trvat trochu dropicí a loketní mastnoty, aby se správně fungovala.
„Pracujeme na tom, abychom zajistili, že vlastní mapy mají plnou podporu ve Warcraft III. „Takže pro nás máme vyříznutou práci, ale rozhodně jedním z našich cílů je podporovat všechny vlastní mapy ve Warcraft III.“
Vzhledem k tomu, že Blizzard přepracovává všechny původní modely, textury a terén, aby vypadaly dobře na moderních 4K monitorech. Morton říká, že moderníci budou muset udělat nějakou práci, aby aktualizovali ty, aby je uvedli do souladu s aktualizovanými vizuálními prvky společnosti Repored, ale obecně je plán, aby Mods fungoval stejně jako před 15 lety.
Dnes jsme se dozvěděli, že Warcraft III: Repored bude kompatibilní v multiplayeru s původní verzí Warcraft III, ale je to otevřená otázka, zda budete moci nastavit shody s obranou se smíšenými skupinami se smíšenými skupinami hráčů používajících nové i staré verze. Tato možnost je však vzrušující.
„Co nejvíce bychom chtěli, aby to bylo plug-and-play,“ řekl Morton. „Ale stále je tu nějaká práce.“.“