Mojangův vpád do hack-and-slash je stejně okouzlující, jak je svlékl
Hrálo se sólo, dungeony Minecraft se cítí trochu tenké. Určitě je to luxusně vyrobené a v balíčku se číhají dobrý obsah, ale podnikání, jak se hackovat pryč u okouzlujícího, stále robustního obsazení nepřátel se rychle stává na sobě na vlastní pěst. To neznamená, že to není zábava v krátkých výbuchtech, jen poněkud opakující se.
Část toho je na smíšeném požehnání, které jsou procedurálně generované úrovně. Malý výběr úrovní Dungeons je navržen tak, aby byl přehráván, a navštěvuje návštěvy překvapení a dezorientu příjemným způsobem. Ale o prominentní absenci handcraftingu v jakékoli hře, která používá algoritmy k konstrukci svých prostorů.
To je spíše technické omezení než jakékoli nedostatky ze strany devsů – ukaž mi odvážnou duši, která v hlavní hře prosazuje Bloodborne’s Chalice Dungeons a já vám ukážu jednotlivce na nesprávné straně historie. V rámci těchto parametrů však Mojang vykouzlil charakteristický hack-and-slash.
Zatímco úrovně jsou pokaždé procedurálně generovány a odlišné, všechny čerpají ze stejné šablony.
Většinu času trávíte zkoumáním a bojem skrz armády davů, ale to je přerušováno přepadení, během nichž antagonistický oblouk-ilager vrhá vlny nepřátel a mini-šéfů; Jemné hádanky, ve kterých musíte najít klíče z barevných kódovaných pro otevření dveří (pokud dostanete zasažení, klíč začne chodit zpět tam, kde jste je našli, a přiměřeně se rozhodnout zabránit veškerému nebezpečí); a bráněné arény, ve kterých musíte například osvobodit určitý počet vesničanů nebo zničit stanovenou částku vaření, než budete moci pokračovat.
Vypadá to také část. Skok na Unreal Engine vedl k nádherně vypadající hře, nasycené měkkým osvětlením, bohatými texturami a efekty sprchování částic. Jakmile se dostanete přes první pár úrovní, je běžné vidět desítky nepřátel na obrazovce, spolu se vším, co na vás házejí. Je tu také něco pozoruhodného, když vidíme známé stvoření a typy bloků z této nové perspektivy, a vykresluje tak luxus.
Tyto efekty částic se dobře využívají, jakmile se vyrovnáte. K dispozici je široká škála zbraní, a to jak na melee, tak na dálku, a ty jsou rozšířeny o kouzelníky – které jsou náhodné pro každou novou položku – a artefakty. První z nich přidáte do zbraní a brnění utrácením bodů získaných za vyrovnání. Některé položky mají prostor pro jedno kouzla, zatímco jiné mohou být naplněny až třemi, z nichž každá má tři stále silnější (a dražší) úrovně.
Například řetězy mají 30% šanci spojit davy po dohromady, zatímco Fire Trail nechává přesně to za vámi pokaždé, když se valíte. Můj osobní favorit však zatím je pojistkový snímek, který přidává výbušnou šipku k vašemu toulec každých několik výstřelů a dává velkým skupinám davů, o které se něco obává.
Artefakty jsou castibilní síly vázané na cooldown časovače. Můžete mít až tři vybavené a zahrnují takové radostné hračky jako: nádherná pšenice, která předvolává přátelskou lamu, aby bojovala spolu s vámi; Totem regenerace, který vyzařuje kruh tepla, uzdravení každého hráče stál v něm; a rybářský prut, který se navíjí v nepřátelstvích a nechává je ohromené (pravděpodobně u vašich rybářských dovedností) jen tak dlouho, aby je dokončily. Stejně jako u zbraní a brnění, všechny tyto přicházejí v různých úrovních výkonu, které mění dobu trvání nebo účinnosti jejich statusů.
Je to v dobře posuzované kombinaci kouzel a artefaktů, konkrétně během kooperační hry, že se potenciál dungeonů začíná odhalit. Protože můžete smíchat a odpovídat všemu, co se vám líbí (a recyklovat body Enchantment, kdykoli najdete novou zbraň), je možné za běhu vytvořit různé kombinace tříd. Davy, které se cítí ohromující v jednom hráči, se stanou radostí pro ohradu a hectora s přáteli, a to samé platí pro šéfy hromadících šipky.
Ale i když je to určitě smích, nemyslím si, že Mojangův zamýšlený trh jsem já a moji obléhací kamarádi. Spíše se dungeony zdá být přímo zaměřeny na YOOFS, kteří se stávají na obsahu streameru Minecraft a milují myšlenku procházení dungeonu, ale možná ještě nejsou připraveni na složitost Diabla zatím. Tato teorie je zapůjčena důvěryhodnost, když strávím pár radostných hodin hraním s mým šestiletým synem. Je posedlý Minecraftem a potěšeno že se hrajeme hru brzy a zažíváme Mojangův blokovaný svět novým způsobem.
Vysoce nastavitelné potíže, dobíjení zdravotních lektvarů, vyprávění pohádkových příběhů, které rezervuje každou úroveň, a dobře, opakování V této souvislosti se všichni cítí dokonale postaveni. Když se zeptám, co si myslí o hře, můj syn odpoví: „Myslím, že je to velmi dobře navržené a první úroveň je snadná, ale druhá úroveň je těžká a moje oblíbené věci jsou šéf a šéf Enderman“. A kdo jsem, ze všech lidí, hádat? (Je třeba také poznamenat, že zdůraznil své velmi rozumné body s nějakou evokující Mimeovou prací, na které by byl i Stan ostrova Monkey Island hrdý.)
To vše mě nechává trochu quandary, pokud jde o připínání čísla do konce této jinak jemné diskuse. Sóloví dospělí pravděpodobně považují dungeony neuspokojivé, z velké části – i když to neznamená, že to nezasáhne všechny správné dopaminové přepínače svými vyrovnávacími a kořistními systémy – zatímco nájezdy pravděpodobně budou mít alespoň ve věku staré doby, alespoň ve věku, alespoň ve věku staré doby, alespoň vedou, alespoň vedou, alespoň ve věku staré doby, alespoň ve věku staré doby, alespoň ve věku staré doby, alespoň ve věku staré doby, alespoň vedou starou dobu na chvíli.
Dobýt nové světy: Nejlepší semena Minecraft
A pokud máte náhodou nějaké pre-dospívající spojence, kteří jsou vám drahá, zažijete hru v její nejkrásnější. Pokud máte to štěstí, že spadnete do posledního tábora, pak zakopněte další bod na skóre níže.
Recenze Minecraft Dungeons
Svléknutá Diablo, která vyzařuje šarm a odrůdu kořistí, ale je pravděpodobně vhodnější pro mladší publikum.