Ale jeden to úplně nevyloučil…
Riot Games oslavily nedávné desáté narozeniny League of Legends tím, že oznámily spoustu spin-off projektů založené na dlouhodobém MOBA. Mezi nimi je Arcane, animovaná série, mobilní verze taktiky Team Fight, Riot’s AutoBattler a Legends of Runetterra, digitální karetní hra zdarma pro hraní zdarma.
S expanzivní tradicí a fanouškem League of Legends je karetní hra bez ohledu na to. Bohužel to bude digitální průměrná fanoušci nebudou shromažďovat karty svých oblíbených hrdinů. Jak jsme viděli mnoho karetních her úspěšně, aby skočil na digitální, zeptali jsme se designového ředitele Andrewa Yipa a přidruženého uměleckého ředitele Andrewa Silver, pokud je v určitém okamžiku možná naopak, fyzické vydání Legends of Runeterra. Bohužel to není pravděpodobné.
„Moje intuice střeva je možná jako jednorázová, ale pravděpodobně ne jako trvalá samostatná věc.“. Důvodem je to, že protože jsme začali digitální, mnoho zážitků je postaveno a navrženo úmyslně, aby bylo skvělé v digitálním formátu, “řekl nám Yip v širším rozhovoru Legends of Runetterra. „Opravdu jsme nevytvořili nic pro to, abychom se snadno přeložili do fyzického zážitku.“. Mohlo by to, ale měli bychom štěstí, ne proto, že jsme brilantní a byli jsme nesmírně přemýšliví o tom, jaká by byla tato zkušenost fyzicky.“
Silver rozpracované na odpovědi YIP a dodal, že součástí problému je pozice Riot jako společnost. „Myslím, že také vzhledem k silným stránkám studia v současné době nejsme dobře umístěni na podporu fyzické karetní hry, aniž bychom dělali masivní čepy,“ řekl. „Opravdu chceme udělat to nejlepší, co můžeme, abychom využili silné stránky studia a přinesli nejlepší zážitek, který můžeme.“. Právě teď je to digitální.“
Legends of Runetterra dosud obdržela pozitivní zpětnou vazbu, demonstruje rozlišení mezi svými vrstevníky a slibující intenzivní hraní, která zůstává zajímavá.
Nyní se můžete zaregistrovat a uvidíte se, když se beta spustí na začátku roku 2020.