Mluvili jsme s Legends of Runeterra Game Designer Steve Rubin o tom, jak se hra váže na Unvierse League of Legends ‚
Nadcházející online CCG Legends of Runeterra bude nastavena ve stejném vesmíru jako jeho titul MOBA, League of Legends. Přestože to bude obsahovat prvky známé z LOL, jako jsou šampióni a Nexus, vypadá to, že to bude stále velmi vlastní hra – jeho herní designér řekl, že lor Devs se „nejen snaží [přímo] port LOL 1: 1.“
V rozhovoru s PCGamesnem nám návrhář her Legends of Runeterra Steve Rubin vypráví o tom, jak se Riot přiblížil k přizpůsobení prvků League of Legends do karetní hry. „Legends of Runetterra byla vyvinuta od základů, se zaměřením na poskytnutí čerstvého, jedinečného zážitku z hraní CCG a dalším zkoumání světa Runeterry,“ říká nám.
„Pokud jde o známé prvky z League of Legends, jako je Nexus nebo Champions, nesnažíme se jen [přímo] port lol 1: 1, ale spíše poskytujeme pohlcující prvky, které zlepšují celkový zážitek z hráče.“
Rubin vysvětluje, že možná překvapivě, většina ligy legend vliv a crossover skutečně filtrovala do hry později ve svém vývoji. „Vlastně jsme to měli.“ méně Známé prvky na chvíli během vývoje, dokud jsme se nedozvěděli, že časní alfa testeři často cítili, že hra chybí věci, které by opravdu způsobily, že by to bylo jako součást vesmíru LOL.“
V reakci na to Rubin říká, že Legendy of Runeterra Devs „iterované na všem od tématu herní desky až po karty má rád vestu řetěze.“
Takže i když to vypadá, že hráči mohou očekávat, že se hra kříží a spojí se svou hrou sestry MOBA v některých aspektech, Legends of Runeterra stále nabídne samostatný zážitek, když vydá se někdy příští rok. Mezitím zkontrolujte našeho průvodce, jak hrát Legends of Runeterra, připravené na to, až dorazí.