Nová spolupráce s horkým tématem Roblox obsahuje řadu herních kůží inspirovaných ikonickou značkou-včetně několika položek, které si můžete také koupit a nosit IRL
Hot Topic, značka ikonická pro přinášení oděvu a příslušenství pro kumly po celých Spojených státech, nyní přináší do Metaverse skiny s kolekcí Halloween Forever Roblox Halloween Forever Collection. Spolupráce obsahuje exkluzivní avatarské oděvy a možnosti doplňků, jakož i virtuální rozšíření oblečení ve hře s karanténou, které si hráči mohou také zvolit nákup v reálném životě.
Deset položek horkého tématu se poprvé objevilo v obchodě Roblox Avatar s měkkým zahájením kampaně 3. října. Iniciativa zahrnuje také vyskakovací obchod s horkým tématem, který se objevuje ve hrách Roblox Podlaha je láva!, Rychlost běhu 4, a Tvůrce katalogu outfit!.
Od zahájení 3. října se vyskakovací obchod dosáhl více než 900 000 hráčů a nashromáždil ekvivalent více než 1.Podle tiskové zprávy 2 roky přehrávání. Mezi položky v vyskakovacím okně patří cosplay klobouky, vymrzané sluneční brýle, figurální mini-backpacks a další. Horké téma poklepává přední návrháři obsahu Roblox Junozy, Strapcode, Matthewdelrey a 0929lego pro vývoj virtuálních produktů.
Kampaň obsahuje hvězdu Cobra Kai Mary Mouser Sportující exkluzivní černý a oranžový svetr, který je k dispozici jako součást sbírky. Jak toto i beanie s logem Throwback s logem Throwback, budou také k dispozici na nákup jako fyzické produkty v obchodě i online.
Andrea Lewis, viceprezidentka pro marketing pro Hot Topic, říká, že považuje Roblox za silnou kondici pro horké téma jako rozšíření značky Omnichannel, která již má významnou přítomnost napříč sociálními platformami, jako je Twitter, Facebook a Instagram.
„Dává nám to příležitost rozšířit to, co pro nás znamená Omnichannel,“ řekla v rozhovoru s PCGamesn. „Dává nám to příležitost mít skvělý vstupní bod do Metaverseova prostoru z hlediska toho, co přinášíme na uživatelskou základnu Roblox z naší demografické perspektivy, ale také z celosvětového dosahu, který máme aktivací v Roblox Space.“
Roblox nadále upoutal pozornost hlavních značek nejen kvůli své komunitě, ale také skutečností, že Robloxané mohou s produkty interagovat a poskytovat zpětnou vazbu v reálném čase. Nakonec mohou Metaverse prostory fungovat jako testovací důvody, které mohou hrát roli při pomoci značkám, jako je horké téma, lépe porozumět zákazníkům a zároveň přitahovat nové publikum.
Hot Topic’s Párej do Roblox’s Metaverse sleduje spoustu dalších společností v módě a oděvním prostoru, včetně Gucci, Vans a Tommy Hilfiger.
„Myslím, že odvedli úžasnou práci, aby skutečně budovali komunitní herní platformu,“ řekl Ed Labay, senior viceprezident pro zboží a marketing, PCGamesn. „S horkým tématem a tím, co děláme jako značka, to, co jsme udělali v obchodech a vytvořili tuto cestu zákazníka se zaměstnanci v obchodě, jsme schopni udělat stejný druh konverzace v Robloxu se skupinami a s obecným rozhovorem pro chatu. Má téměř tento druh konceptu digitálního discordu v Robloxu, což si myslím, že je trochu jinak než některé jiné herní platformy právě teď.“
„Ne každý zážitek Metaverse vám umožňuje mít stejnou konverzaci, pokud jde o slyšení, co lidé říkají,“ řekl Lewis. „Některé zkušenosti s Metaverse jsou spíše o hraní a ty globální konverzaci ve skutečnosti nemáte. Z pohledu robloxu to pro nás vypadalo jako opravdu skvělá fit.“
Kampaň také využívá nedávno zavedenou pohlcující reklamní platformu Robloxu, což znamená, že hráči mohou vidět reklamy na kampaň jako billboardy v jedné z více než 150 her. Společnost spolupracovala s Super League Gaming, lídrem v rozvoji Metaverse Campaigns and Environments, na vývoji kampaně.
Iniciativa Roblox není prvním ponořením společnosti do Metaverse. Horké téma oficiálně vstoupilo do oblasti v červenci, kdy se spojilo s Toonstar Web3 Animation Studio, aby vytvořila NFT a další digitální aktivace ve spojení s značkou Hot Topic.
„Každá značka se snaží navigovat, kde budou nové zdroje autentické reklamy. Rozhodně si myslím, že toto prostředí Metaverse je určitě sledováno, “řekl Labay. „Vidíme [Roblox] jako obrovskou příležitost.“.“
Vyskakovací okna horkého tématu jsou nyní živá na Robloxu. Jakmile jste získali několik kusů virtuálního nákupního výstroje, předveďte to v nejlepších hrách Roblox v roce 2022. A pokud to nestačí pro to, abyste plně vyrazili na svůj avatar, navštivte náš seznam promo kódů Roblox na říjen, abyste získali přístup ještě více příslušenství. Když jste u toho, můžete si také prohlédnout naše hudební kódy Roblox pro říjen, aby se skladby mohly hrát ve vašich oblíbených hrách.