Vítejte znovu na Pcgamesn’s Reflektor na Greenlight, naše pravidelná sobotní funkce, kde se díváme na nejlepší a nejzajímavější hry Greenlight, které doufají, že se dostanou na cestu na Steam. V minulých týdnech jsme se již podívali na desítky dalších titulů, takže se podívejte na náš zadní katalog.
Možná si již myslíte, že počítač je nasycen simulátory barevných tkáním pásky. Vzácný je čas, kdy jdete do obchodu s videoher, a vaše vize není vyměněna z kopií Weaver Simulator 2002 až do roku 2013 nebo nastaví trilogii vlákna, ale Strata je příkladem pro další vstup do žánru.
Klamavě jednoduché hádanky, vrstvy vás podvádí barevné stuhy na uklidňující zvukový doprovod a vytváří hezké sítě hustě tkaných vzorů. Je to malé, uspokojivé a má demo.
Cíl vrstvy je jednoduchý: každá hádanka je postavena z malé mřížky s řadou čtverců barev. Jakmile jsou pokryty všechny barevné čtverce, dokončíte úroveň.
Tento jednoduchý cíl je samozřejmě komplikován skutečností, že když je mřížka složena z několika různých barev a navlékání stuhy přes barvy mřížky, celý řada čtverců, což často pokryjete dvě odlišné barevné čtverce se stejným vláknem, A pak se musíme proplétat přes čtverečky z jiného směru, aby se vešly do směsi, a oh, všechno je to obtížné rychle.
Podívejte se, jak to funguje v tomto šikovném přívěsu:
Hra začíná jednoduše mřížkami 2 × 2, s nimiž máte pouze dvě barvy. Rychle se mřížky rozšiřují a počet barev musíte pracovat se zvýšením. Výzva se stává tím, že vidí způsob, jak zasáhnout každý jednotlivý barevný čtverec, aniž by se vrátil do práce předchozích zatáček – proměnit jednu barvu, kterou se vám podařilo správně prolévat na druhou při zbarvení jeho souseda. Jádrem hry rozlišuje sekvence umístění pásky.
Toto je hrací hra, kde pořadí umístění je to, co strávíte čas cvičením. Nejedná se o hádanku, kde se výzva mění z úrovně na úroveň, vždy řešíte stejný druh hádanky, je to jen ten, který pokaždé mírně mění.
Navzdory opakovanému úkolu se Strata v době, kdy jsem strávil ve hře. Spíše jsem byl přitahován k jeho rostoucí výzvě – křivka učení je postavena v pořádku – navzdory opakování.
Hra vypadá skvěle, směs jednoduchých tvarů, nedostatek nepořádku a silné barvy se spojí, aby se vyrobila pěkně estetická. Hudba také není nic okázalého, jen uklidňující kousek, který pracuje s vzhledem hry a masem mechaniky, aby vytvořil metodický přehrávací proces. Jednoduše pokračujete v práci skrz hádanky a pokaždé splňujete rostoucí výzvu.
Můžete vidět, co tím myslím Strata’s Demo.
Strata sítí barevné stuhy, které vytváříte s každým řešením, mě zasáhly jako masakry v horké lince Miami, kde jste na konci každé úrovně museli jít zpět k autu, skrz krvavý nepořádek, který jste udělali prací skrz budova. Na konci každé hádanky ve vrstvě vám zůstalo vizuální řešení překrývajících se vláken, které jste vytvořili. Je to nesmírně uspokojivé. Jako funkce designu to změní vaši hru v kreativní proces, označili jste řešení hádanky. S mnoha hrami, když hrajete přes úroveň, zanecháte za sebou stopu, jak jste dokončili výzvu – mohou to být děry, těla a výbuchy raket, které ukazují útok na denní světlo na pilíře; nebo sklouzne kolem ohybu vlásenky; nebo ideálně umístěná sada továren a horníků zdrojů ve strategické hře – ale často se nepodporujete, abyste se na to podívali.
To, co mě původně upoutalo jako jednoduchá hra z barevných pásů, neformální věc, která by vypadala hezky a upoutala mou pozornost na pár minut, se ukázalo jako velmi návyková logická hra.
Protože potřebujeme, aby všichni ve páře, aby byli podobně nadšeni hrou nettingových vláken dohromady, pojďme se vrhnout párou. Pokračuj, Dejte vrstvě ránu na zelené světlo.