Blizzard má oči na vrstvení vykořisťování, ale říká, že hlášené vykořisťování nejsou tak rozšířené, jak původně si myslelo
Blizzard reagoval na obavy hráčů kolem vrstvení ve Wow Classic. Praxe, která zahrnuje rozdělení serverů, které umožňují zvýšenou populaci, vede ke zprávám, že hráči skákali mezi vrstvami na zemědělské zdroje a dodge se setkávají s PvP.
Včera v noci, příspěvek na Fóra ledových žil Soustředěno kolem snímku obrazovky, ve kterém se hráč údajně přesunul mezi vrstvami, aby obhospodařoval tisíce položek a potenciálně poškodil ekonomiku serveru. Později toho večera však vývojář Pazorax vydal oficiální reakce Z Blizzardu, uznání problémů, které předložily vrstvy, ale naznačují, že nejsou tak rozšířené, jak se hráči obávali.
Pazorax říká, že Blizzard „monitoruje používání vrstev hráčů a souhlasíme s tím, že bychom měli přidat zpoždění mezi následné převody vrstvy.„Dále však říká, že„ chceme vás také ujistit, že problém je mnohem menší problém, než někteří lidé tvrdí. Pečlivě jsme sledovali, že vrstvení efektu má na ekonomiky a další aspekty hry a mnoho z příběhů, které vidíme zveřejněné, jsou divoce nepřesné.“
Co je klasické vrstvení WOW?
Vrstvení je technologie zavedená pro spuštění WOW Classic. Podobně jako Sharding, praxe, ve které rozděluje určité oblasti, aby se zabránilo zatížení serveru a které bylo v MMO po celá léta, vrstvení celého kontinentu a převádění konceptu po celém serveru.
Příspěvek také Debunks tvrdí, že na říši jsou „desítky“ vrstev. Podle Pazoraxu neexistuje způsob, jak říct, na jaké vrstvě jste, a „Všechny říše mají jednociferný počet vrstev. Většina z nich má nízké jednociferné číslo.“
Zatímco Blizzard nemá časový rámec pro změny vrstvení, je přinejmenším uklidňující vědět, že klasika Wow není v bezprostředním nebezpečí, že se pár chamtivých farmářů tankojí.