Aktualizace 8. března 2017: Vývojáři NightDive Studios chtějí, aby remake systémového šoku byl co nejvěrnější, ale neplánují ignorovat poslední dvě desetiletí pokroku v řemesle videoher.
Tým hovořil s některými z původních vývojářů vyhlížejících skleněných studií a jedním z největších s sebou bylo, že pokud by tuto hru udělali, existuje spousta věcí, které by dělaly jinak.
Podívejte se na náš seznam připravovaných PC her pro další budoucí hity.
„Kdykoli se podíváme na design, umění, nebo zvuk dokonce, ptáme se sami sebe“ co by LG udělalo. „?„Řekněte nočnídive v a Aktualizace Kickstarter. „Odpověď je jasná po pochopení LGS byla o inovacích, zkoušení nových věcí a spojování konceptů neslýchaných ve hrách před nimi. Vidíme se jako udržování této tradice a povídáme si s kluky LGS, abychom zajistili, co děláme, drží jejich očekávání.“
Kromě zapojení děr a rafinace dialogu zůstane příběh nedotčen. Původní hlasová herečka pro Shodan se vrací a nechávají ji dát vstup. Hra bude také vidět, s bojem, který má větší hloubku a systémy se stávají reaktivnějšími.
„Úrovně tematicky se vrátí zpět do původní hry, ale rozvržení uvidí docela velkou změnu, která bude aplikovat moderní principy designu úrovně pro stimulaci a průzkum,“ říká Nightdive. „Nebudeme hloupé věci, ale také nechceme ignorovat posledních 20 let designu úrovně pokroku.“
Pokud jde o přepínač v herních motorech, byl to jen případ, že je pro tento konkrétní tým a projekt snazší použít Unreal. To nemělo dopad na vizuální prvky, jak mnozí předpokládali. Hra by v tomto okamžiku vypadala stejně v jednotě. To, co vidíte ve výše uvedeném přívěsu, je drsný styl, protože umění v této fázi ve vývoji nemá přednost. Očekávejte, že hra bude vypadat mnohem lépe, jak bude vývoj pokračovat.
„Prostřednictvím našeho vertikálního plátky jsme jen 20% a stále je toho hodně co dělat,“ říká Nightdive. „Dalšími kroky jsou zajímavé chování stvoření a životního prostředí a zároveň iterují hackerské hádanky, kyberprostor, zbraně a předměty. Toto je velká hra, takže se snažíme tyto komponenty řešit v pořádku, počínaje solidní technologickou nadací a efektivním procesem pro získání umění do hry.
„Prozatím jsme se rozhodli přivést umění, abychom mohli rychle dokončit, abychom mohli nechat ostatní oddělení (jako design) testovat jejich věci do motoru. Přichází propracovanější a ikonické umění, ale pamatujte, že pro tuto ranou fázi [vertikální] řezu jde o vytvoření solidního základu, na kterém se staví.“
Původní příběh 2. března 2017: Nightdive Studios předvádějí trochu více jejich věrné rekreace původního systémového šoku a opravdu to začíná vypadat velmi pěkně.
Přívěs pomáhá masivně znepokojující vokální talenty Terri Brosius, vracející se herečka Shodan Voice. AI nyní zní ještě hrozivě, díky moderním zvukovým technikám.
Nightdive opustil jednotu za sebou, místo toho se rozhodl použít motor Unreal 4. Soudě podle přívěsu tento přepínač nevedl ke zpomalení pokroku – vypadá to krásně. No, hrozné, ale krásné hřích.
Na titul bylo na Kickstarter zvýšeno přes 1 300 000 $, ale Nightdive otevřel více financování pro roztahovací cíle na oficiální stránka. Dalším cílem je podpora PC mod.
Systémový šok je splatný v roce 2018 a můžete sledovat nový přívěs výše.