Vydobení mod boje proti vzdálenosti, aby věci „vizuálně a skutečně přesné“
Pokud jste si někdy přáli, aby se zabíjely údery nebo bojovaly s brutálními baddies s vaším štít ve Skyrimu, byl spíše zážitek z blízkých a osob, modder Skyrim by mohl mít odpověď: „Prance“! To znamená, že Sorlomonova „proporcionálně realistická akce„ n “bojová rozšíření“, který vylepšuje rychlost pohybu hry RPG a bojový dosah, aby byly „konzistentnější a mají nějaké spojení s realismem“, i když ne na úkor, aby se věci staly „únavnými„ únavnými věcmi “ “.
Mod přepracovává spoustu aspektů ve snaze o tento cíl, včetně navázání „kontaktu se zbraněmi na melee […] vizuálně a skutečně přesné“. Modder odkazuje na komentář, který vysvětlují, je z Realistic Melee Range Mod’s Tvůrce Dab, vysvětlující, že krabice kolize postav jsou ve hře určena určitým způsobem-význam, velký-, abyste to nemuseli účtovat až do tváře nepřítele, abyste přistáli hit v první osobě. Hry s konkrétně bojem třetí osoby, jako jsou čarodějnice a temné duše.
Sorlomon’s Prance Mod upravuje nastavení boje proti dosahu ve hře, aby je posunula více tímto směrem, což znamená, že boj Skyrim ve třetí osobě by se měl cítit trochu víc, ehm, intimní.
Mod také upravuje řadu rychlostí pohybu Dragonborna, což znamená, že cestování po pozemkových zasněžených dálnicích a na noze bude odrážet „sportovci v reálném životě“ “. Například běh vpřed a boky se stává úměrně pomalejším, zatímco sprinting, plížení se kolem a chůze se trochu rychleji.
Jediný úlovek je, že tyto změny ovlivňují také některé z Beasties Skyrim, jako jsou vlkodlaci a upíři, kteří nyní „Sprint mnohem rychleji“, také. Doušek. Je to jen spravedlivé, správně?
Pokud si můžete mod vyzvednout, můžete se vydat na Mods Nexus zde. Máme také praktický seznam nejlepších modů Skyrim, pokud hledáte nějaké nové vylepšení a pohrávání, které můžete vyzkoušet.