Twitch vlastněný Amazonem je stále nejlepším psem, pokud jde o streamování herního obsahu
Čísla jsou v a vypadá to, jako by Twitch stále vládl jako špičková platforma pro streamování pro herní obsah. Nová zpráva od Superdata říká, že Twitch překonala hry na YouTube v roce 2019, ale závod se zpřísňuje.
Jako náš sesterský web Zprávy načítání, The Superdata Zpráva odhaduje, že Twitch vlastněný Amazonem generoval 1 $.54 miliard USD (1 £.18 miliard) v GVC v loňském roce, ve srovnání s 1 $ na YouTube Gaming.46 miliard (1 £.115 miliard). Zpráva vysvětluje, že GVC je součet příjmů z reklamy, příjmů z daru, poplatků za předplatné a příjmy z sponzorství získaného za jakýkoli druh video streamovacího obsahu souvisejícího s hrami, ať už jde o živý proud nebo video na vyžádání. Dokud je obsah o názvu videoher nebo události, jeho příjmy se počítají s GVC.
Zpráva provádí nějaké zkoumání o druzích účinků, které mají velké nabídky exkluzivity na streamovacích platformách. Zatímco některá z největších jmen Twitch, jako jsou Tyler ‚Ninja‘ Blevins a Michael ‚Shroud‘ Grzesiek, se přestěhovali do Microsoftova mixéru a dalších platforem, Twitch zaslala víceleté smlouvy s streamery, jako je Benjamin ‚Drlupo‘ Lupo ‚, Lirik‘ Zahid a Timothy ‚Timthetatman‘ Betar.
Jak poznamenává načtení, tyto obchody mají tendenci naznačovat, že exkluzivita bude v nadcházejících letech stále častější, ale Superdata naznačuje, že držitelé platformy budou muset najít zavedené, velké názvy streamerů, aby se exkluzivita stala vítěznou nabídkou z pohledu zisku.
Další zajímavý kousek informací ve zprávě je o tom, jak se příjmy liší podle platformy. Zatímco hry Twitch i YouTube z reklamy profitovaly nejvíce, Twitch generuje výrazně více příjmů z předplatného, které představují 8% jeho celkového podílu ve srovnání s 2% podílem na YouTube Gaming.