Cílem je „nenechat žádného pilota.“
V minulých letech zastrašující letové simy zastrašovaly kusy softwaru, aby se naučily – a to je podle návrhu. Myšlenka měla být více než „pouhá“ letadlová hra, což bylo poskytnout co nejblíže k zážitku z kokpitu v reálném světě, a to znamenalo širokou škálu ovládacích prvků, konceptů a indikátorových světel, které se lze naučit. Microsoft chce tuto složitost zachovat v Microsoft Flight Simulator, ale plánuje tento další vstup do série přístupný každému, kdo chce létat.
„Naším cílem je,“ řekl hlava simulátoru Flight Simulator Jorg Neumann a mluvil s námi na podlaze v XO19 v Londýně. „To znamená skutečné piloti, to znamená simmery, a to znamená lidi, kteří mají jen sen o letu.“.“
To také zahrnuje lidi se zdravotním postižením, řekl Neumann. V rámci programu Microsoft pro všechny-nebo G4E-týmu Flight Simulator provádí hloubkový výzkum, jak udělat sim něco, co pojme potenciální piloty s fyzickými nebo jinými poruchami.
„Právě děláme spoustu výzkumu s lidmi, kteří neslyší dobře nebo nevidí.“. Máme testy s lidmi, kteří vůbec nemají zrak, “vysvětlil. „Chceme, aby byli schopni létat.“.“
Adaptivní ovladač společnosti Microsoft je užitečný při vytváření kontrolních schémat, které jsou přátelské k lidem se zdravotním postižením, ale Neumann říká, že letový simulátor byl navržen tak.
„Pokud chcete létat, měli byste být schopni létat,“ řekl. „Náš hlavní návrhář je na to 100 procent zaměřen na to.“.“
Neumann řekl, že Microsoft má tým behaviorálních vědců, kteří analyzují pozice rukou a sledují pohyb očí, aby pochopili, jak se různí lidé přistupují k SIM a co nejvíce přitahuje jejich pozornost. Tým Flight Simulator také získává vstup od bývalých vojenských pilotů, kteří ztratili zrak, a zahrnují tuto zpětnou vazbu do vytvoření dostupného designu.
„Naším cílem není hloupý sim,“ řekl Neumann. „Naším cílem je usnadnit se na palubě.“
Neumann uvedl, že cílem je nechat tyto funkce přístupnosti připravené k tomu.