ZLEVIT 4 Dead 3 To není, ale Overkill’s The Walking Dead na vás překvapivě pevně přilnavá, když se chopí do vašeho času. Toto je adaptace televizního pořadu vytvořená rukama za výplatou. Bank-heistové hry studia trpí chatrnou zbraní, ale nabízejí hodnotu v napjaté, taktické přístupy k popadnutí hotovosti a úniku z federálů. Podobné prvky lze nalézt v The Walking Dead, ale jsou posíleny další hrozbou zamíchání nemrtvých a rozpadající se společnost.
Hands-on demo na E3 2018 odhalilo řadu zajímavých systémů, které povýší overkill The Walking Dead nad tím, že je další zombie Smasher v žíle mrtvého ostrova. Jak bude vědět kdokoli, kdo četl nebo sledoval něco, co se staví ve věčné apokalypse Roberta Kirkmana. Trhlina jediného výstřelu může přilákat legii animovaných mrtvol, což vede k ohromným šancím a hlonutím masa, a tak to jde v této adaptaci hry.
Držte nemrtvý příliv zpět s nejlepšími zombie hrami na PC.
To znamená, že klíčový řídící systém Overkill je zvuk. Takže zatímco její struktura nese mnoho podobností s Ikonickou zombie hrou Valve-čtyři hráči v kooperaci, přecházející z cíle k cíli-rytmus běží na zcela odlišném tempu. Hluk měřič v nejvyšším středním střelbě HUD neustále informuje vaši skupinu o svých decibelech, a proto se hodně z vašeho pokroku provádí při krmení a svírajícím se zbraněmi z tiché melee.
Boj s zombie je do značné míry tvořen thwack baseballových netopýrů a šplhání nožů se vrhá do změkčených lebek. Když jsou izolované nebo v malých skupinách, jsou Zeds snadno překonány a obtěžování kolem nich, zatímco se pokouší získat homerun s jejich noggins, je moudrá strategie. Vytvořte však příliš mnoho řeči a oni vás budou svrhnout a odtáhnout dolů a nahradit svou pomalou rychlost tím, že vás nutí do nevyhnutelného rohu.
Vypracování, jak tiše postupovat za zarostlé ulice a domy, by mohla být samo o sobě celá hra, zejména proto, že musíte vyplnit měřič hluku, abyste dokončili určité cíle, jako je zapnutí generátoru. Před převrácením přepínače vydejte příliš mnoho hluku a měřič přepne, čímž se zvýší celková bdělost zombie oblasti o jednu úroveň, což znamená, že kolem každého rohu bude více nemrtvých čekat. Ale na vrcholu toho všeho jsou skutečné příšery The Walking Dead: Humanity.
Skutečně se od sebe oddělují odleva 4 mrtvé, lidští nepřátelé Overkill The Walking Dead jsou ti, kteří mohou způsobit nejvíce problémů. Jsou mnohem jasnější než zombie a budou spolupracovat, aby vás vyplašili z pozice. Také mají rádi používání hlasitých, chraplavých útočných pušek, které jsou majáky pro zombie pozornost. I když nejste fanouškem The Walking Dead, měli byste už být schopni vidět, jak tito hluční lidé mohou být důležitou součástí vaší taktiky.
Zombie se nestará, zda jste hráč nebo NPC; Každý mozek je dobrý. Uspořádání zombie v takové pozici, aby se vaši lidští nepřátelé prakticky krmili na hnijící ústa. Otevřete několik zámků do lidské pevnosti, zahájit přestřelku a pak mlčet, aby se zombie zavíraly na vašich nepřátelích.
Každá jednotlivá ulice, budova a místnost vyžadují tuto úroveň myšlení. Jak mohu překročit tuto oblast? Kdo se může proniknout do tohoto domu? Jak se pohybujeme kolem této hlídky? Lethality nepřátel znamená, že každý musí spolupracovat, aby provedl i ty nejmenší plány, a jako takový je na tom všem prvek Rainbow Six.
Dále je to skutečnost, že každá ze čtyř hratelných postav The Walking Dead má jedinečné dovednosti a zbraně. Je možné, že potřebujete Grant, abyste poskytli overwatch s jeho odstřelovací puškou, zatímco Maya uzdraví Aidana, který pomáhal porazit zombie, kteří byli propuštěni do oblasti poté, co Heather vyřízl drátěný plot jejími zastřihovači. Každý má jak konkrétní načítání zbraní, tak schopnost vytvářet určité nástroje, takže zajištění toho, aby všichni spolupracovali, aby se dostali na správné místo a přijetí jejich role je důležité při hledání efektivního úspěchu.
Být v pohotovosti a vědomím vašeho okolí vám pomůže minimalizovat hluk a uzákonit vaši taktiku bez škytavek, a proto je komunikace týmu životně důležitá. Budete chtít zavolat umístění zbytků nalezených kolem úrovní, které může být vytvořena správným člověkem do Lockpicks, řezačky drátu a různých dalších nástrojů pro záchranu života. Tricové dráty zasazené ve dveřích mohou zabít lahve dohromady, aby vyvolaly zombie nebo způsobily, že vás výbušniny pohlcují v plameni, takže volání pastí k kamarádovi, který je může odzbrojit nízký.
Milovaný zombie Blaster z Valve není hra bez taktiky, ale Overkill’s The Walking Dead poskytuje velmi odlišný úhel na přežití kooperativního střelce. Zdvojnásobením obav a logiky televizní show a komiksu vytvořil vývojový tým pro svou hru zřetelnou atmosféru a rytmus, který ji pomáhá vyřadit z konkurence. Mám pochybnosti o tom, že to dokáže udržet nekonečnou opakovatelnost Left 4 Dead – jeho okraje jsou mnohem drsnější, jeho cesta více náročnější a jeho boj méně bezprostředně – ale vzhledem k výplatě 2 často nachází cestu do nejlepších deseti herních her na Steam. A není tu žádné 4 mrtvé datum vydání 3 v dohledu, možná se nový král nemrtvých se chystá vstoupit do arény.