Street Fighter 5 vyšel dnes a ukončil roční hodnotu medializovaného sestavení na další iterace v světové premiérové bojové sérii. Možná, že předvídatelně se věci pro Capcom nedaly dokonale, mezi povodňovými servery s vysokou poptávkou, oficiálními bojovými holemi nepracují na PC bez vylepšení a nedostatku obsahu. Toto spolu se zprávou, že vysoce očekávaná expanze příběhu bude jen hodinu nebo dvě dlouhá, otupilo to, co by mělo být skvělou oslavou toho, co je podle všech účtů, neuvěřitelný zážitek 1v1 – když to funguje.
Podívejte se na čistě technickou stránku v naší recenzi Port Street Fighter v Port.
Nejprve: ty servery. No, teď je to jen způsob, jak to? Společnost vytváří velkou, složitou hru, která neustále využívá, že většina lidí je vždy online, která pak nevyhnutelně zhroutí, jakmile je hra k dispozici pro obecný prodej. Přihlášení je nespolehlivé, připojení k hrám může trvat dlouho a právě jsem dnes viděl čtyři různé chybové kódy na Twitteru právě dnes.
Capcom na tom samozřejmě pracuje, ale není to tak jednoduché, jako jen zapojení nových serverů, dokud to nefunguje. Na jednom místě rozdávali úplně a zavedli všechny. Producent hry Yoshinori Ono se osobně omluvil přes Twitter, zatímco oficiální SFV server Účet, který si uvědomil lidi o stavech během beta verze, se nyní přesunul do plné role podpory. Jejich poslední tweet naznačil, že servery jsou nahoře, ale stále mohou existovat problémy:
Naše servery jsou nahoře, ale některé mohou zažít občasné odpojení. Omlouváme se za nepříjemnosti.
– SFV Server (@sfvserver) 16. února 2016
A co je ještě horší, obsah jednoho hráče k dispozici při spuštění, zatímco byl oznámen předem. Neexistuje žádný způsob, jak například bojovat s řadou AIS s rostoucími diffikultami v nejlepším z 3S. Neexistuje žádný tutoriál nad rámec základů, nic, co by naučilo zvláštní schopnosti každého postavy, než je režim tréninku bez ruky. I když můžete projít příběhy postavy, všechny AI je nastaveno na velmi snadné, zápasy jsou z těch nejlepších a začínají s vaší postavou plně napájenou spíše než bez měřiče. Také nejsou příliš dlouhé, s pouhými čtyřmi zápasy. Thepouze Zdá se, že způsob, jak se naučit, je jít online a čelit přílivové vlně beta hráčů, bývalých Pros, dlouholetých fanoušků a lichých dalších noobie. To znamená, pokud servery fungují.
Krvavě zbarvená námraza na chudých, pohmožděný dort jsou zprávy, že arkádové tyčinky PlayStation 4, ty, které oficiálně vytvořily Capcom, Mad Catz a Sony, aby byly partnerskému vybavení ve hře a těžce tlačené v předběžném marketingu, nefungují na PC verze. Specifika mi unikají jako někoho, kdo použil hole, ale nezná vědu za nimi, ale v podstatě existují dva druhy – Xinput a Dinput – z nichž SFV podporuje pouze x. Hůlky, které používají dinput rovně nahoru, se nezaregistrují správně. V letošním nejstrašnějším ironii budou staré tyčinky Xbox 360 fungovat bez závěsu. Naštěstí již jsou k dispozici komunitní nástroje (zde streamují superhvězdy Teamspooky doporučuje jeden, Pokud máte potíže), ale je to úroveň přizpůsobení, která by neměla být vyžadována.
Sakra, Capcom se ani nepodařilo opravit tu veselou chybu hráče-dva Boob-Physics, o které bylo známo déle než šest měsíců, jako Eurogamer vyšetřoval:
Není to jen na úrovni hry, která je podle všech účtů naprosto fantastická na jednu věc, kterou se snaží být-konkurenční a divácká bojová hra 1v1. Slíbí se, že se v budoucnu rozšíří, ale nejnovější zprávy, jako Hlášeno VG247, je to, že „filmový příběh“ je také filmový, je dlouhý po celých 1-2 hodin. To je Těžko vytvořit zdlouhavé zážitky pro jednoho hráče pro bojové hry, s hrami Mortal Kombat a Injustice, které jsou králi této oblasti, zřídka řídí více než šest až osm-ale mají také tunu dalších funkcí, jako jsou zaklínovací a výzvy věže Mkx, že SFV chybí.
Pro některé to vůbec nezáleží. Například budu mít ze hry stejné potěšení, ať už má tisíc hodinový složitý příběh, který odpovídá Game of Thrones pro drama a úmrtí, nebo pokud to jen někdy hraji online. Zábava ze SFV bude většinou pocházet z sledování hráčů mnohem lépe než já bojovat o velké ceny a větší slávu. Pro příležitostnější dav, kterého se Capcom možná snažil přilákat, je to spíše problém, zejména ti, kteří doufali, že nejnovější interation Capcom je zmírňuje do složitého světa hry, protihráby, nohou, speciálních pohybů a čtení. Pravděpodobně dobré pro lidi, kteří dělají online průvodce, mysl.
Není to konec světa pro hru, zejména s zaslíbenými vylepšeními na cestě. Capcom musí mít servery tříděné, samozřejmě, pak spuštění obchodu, extra režimy a první znak DLC musí jít příští měsíc dokonale. Odtud by měli být schopni jezdit na vlně neustálého zlepšování, zejména pokud dokážou pravidelně vyplatit chyby a na podporu více ovladačů. Pracují jako titul včasného přístupu, který se stal jedním z největších vydání roku esportu, což znamenalo, že nemohli odložit šest měsíců, které by hra jasně upřednostňovala. Nikdo by nechtěl změnit na půli cesty v konkurenčním roce.
Budeme vás neustále informovat s postupem měsíců, na tomto a pro scénu. Doufejme, že ten druhý způsobí, že špatné zahájení stojí za to za to.