Se zprávou, že Warframe jde otevřeným světem, se přesouvá z procedurálně generovaných nájezdů na vesmírné stanice, kterou je známý pro ručně vytvořenou oblast otevřeného světa, vývojáři digitální extrémy pevně umístili vedle biowareovy hymny-s otevřeným světem Sci- Fi střelce oznámen na E3.
Mluvili jsme s digitálními extrémy o první zóně na otevřeném světě Warframe a co dále očekávat.
Podobnost s hymnou není ztracena na Warframe’s Live Ops and Community Producent, Rebecca Ford, ale také to není stejný čas, kdy hra měla výraznou podobnost se střelcem digitálních extrémů.
„Když jsme viděli, jak se Anthem žije, měli jsme stejnou reakci, jako když jsme viděli, že osud byl oznámen před pár lety,“ říká Ford. „Je to podruhé, co jsme měli“ Twin Syndrome „, kde jsme jako“ ach ne, je to další sci-fi kooperační hra „. V době osudu jsme byli vystrašení a vždy se bojíte, když existuje předpokládaný konkurent.“
Ford se však příliš nebojí. „Nekopal jsem se s [Anthem], abych viděl, jak blízko je k válečnému rámu, ale když jsem to viděl, vypadalo to natolik jinak, že si myslím, že to pomůže naší uživatelské základně uvědomit si, že sci-fi je“ v „a Měli byste hrát co nejvíce, jak chcete. Jakmile půjdete sci-fi, chcete to všechno.
„Pokud máte rádi hymnu, dozvíte se o Warframe a pokud máte rádi Warframe, budete mít rádi hymnu.“. Tyto druhy věcí mají tendenci si navzájem pomáhat, navzdory skutečnosti, že jsou konkurenty. Podle mých zkušeností to bylo vždy velmi pozitivní pro komunitu. Stanou se ponořeni do světa, který milují, ať už je to náš nebo někdo jiný. Jsou šťastní, takže je to pro mě dobré.“