Obzvláště se nám líbí Wilhelm Minotaur
Je to už nějakou dobu, co jsme naposledy slyšeli o SkyBlivionu, MOD Skyrim, jehož cílem je umístit celé svitky Elder IV: Oblivion do modernějšího motoru Skyrima. Proto bylo dobré vidět, že v průběhu minulého víkendu byl vydán vývojový deník pro tento ambiciózní projekt. V něm se podíváme na plně znovu vytvořenou Cyrodiil, i když sledování nám to dává dojem, že mod je stále pár způsobů, navzdory opakovaným tvrzením, že „konec vývoje projektu je v dohledu“.
Vloženo na Reddit od Solidcake, Toto video je účtováno jako první vývojový deník pro SkyBlivion. Dává nám vynikající pohled na historii rozvoje moderu, ukazuje nám nové modely a textury v akci a vysvětluje některé překážky, které tým musel překonat v průběhu let vývoje.
Ve skutečnosti je jednou z největších výzev, která zbývá, s architekturou měst a vesnic. Oblivion měl jedinečné návrhy pro všechna města a protože se tým rozhodl plně přehodnotit celou Cyrodiilovi, byl tento proces pomalý, ale stabilní.
Předělávání tvorů bylo také velkým podnikem, protože návrhy stvoření jsou načrtnuty do koncepčního umění pomocí původních modelů jako inspirace, pak nové návrhy s dalšími vylepšeními jsou vykresleny zpět do hry. Příšery jsou samozřejmě testovány jejich opakovaně zabíjením. Je nám však trochu líto chudého Wilhelma, je to jen nevinný minotaur.
Úplný 16minutový deník je vidět níže a stojí za to sledovat, pokud jste fanouškem Skyrima nebo Oblivionu, nebo opravdu rádi sledujte, jak se takové projekty přicházejí.
Určitě se těšíme na to a doufáme, že tým získá větší pomoc při dokončení zbývajících kroků vývoje. Pokud jste začínající vývojář nebo někdo, kdo se chce jen dobrovolně účastnit, protože jste milovali zapomnění, nyní existuje stránka dobrovolníků kam se můžete zaregistrovat a přispět k největšímu mod z nejlepších RPG her za poslední desetiletí.