Příběh programu, který aktualizuje klasické RPG včera s dnešními funkcemi kvality života
Za sedm let můžete toho dosáhnout hodně. Eric Van Heest vypočítává, že místo toho, aby udělal to, co udělal, mohl hrát 70 dlouhých her, což bylo vytvořit bezplatný program, díky kterému je hraní 13 velmi starých her mnohem přístupnější pro moderní publikum.
Pracovní noci a víkendy – asi 3 500 hodin nekonečného testování, hraní a kódování – tlačil své dokončovací tendence na pokraji a vytvořil svůj „malý program“, kde jsme my?, Jedinečné měsíční světlo, které přísahá, mu pomohl ve své práci jako vývojář společnosti. Aplikace Windows funguje jako benigní „herní trenér“ (druh podváděcího programu), který může špehovat obsah RAM překvapivě dlouhého seznamu starých RPG první osoby, když běží v okenním režimu na Dos Box, jako je Gog, jako Gog.Com verze může.
Zatímco zlobiví trenéři pohrávají s hodnotami, vyvíjejí zdraví nebo peníze nebo dovednosti, kde jsme? Používá informace k vytvoření rozšířeného rozhraní více přivítání každého, kdo hrál RPG od poloviny 90. let. Reskin tlačí skrytou složitost her na povrch a zároveň je činí chraplavější a návykovou, navzdory vzhledu podobné tabulce.
Jinými slovy, kde jsme? Poskytuje hry jako Wizardry a přání moderního hráče: funkční automap, skutečné úkoly, způsob, jak snadno porovnat statistiky a méně výletů s příručkou. To může být ten nejlepší čas od 80. let, aby hrál RPG z 80. let.
Na rozdíl od nemotorných programů automatického mapování, které narazí do tmy, je Van Heestův systém založen na vyčerpávající znalostní základně a ukazuje vám pouze tolik informací, kolik chcete vědět. Jeho průchod podobný FAQ odhaluje vše a další mlha válce vás nutí k vytvoření vlastních objevů. Automap, který zahrnuje skenování některých starých složených verzí, není jedinou funkcí: okna jsou uklizená, ne-li okouzlující, s podrobnostmi o inventáři strany, kouzlami, statistikami, bojovými setkáními, různými celosvětovými proměnnými a úkoly.
Podporovaná raná klasika první osoby v letech 1980 až 1993-možná a Magic 1-5, Wizardry 1-5 a Bardův příběh 1-3-je obtížné revidovat a vždy vyžadovalo nějaký druh mapování papíru, s několika výjimkami. A kromě toho, porovnání dvou fantazijních zbraní bez pomoci uživatelského rozhraní plné nástrojů je zapomenutá dovednost, jako je úprava konfigurace.Soubor sys. Světová grafika může být opakující se a naskládat 2D obrázky způsobem, který způsobuje, že Wolfenstein 3D vypadá jako neskutečný. Můžete se snadno ztratit, ale hry se nikdy nebrají příliš vážně a zůstaly zábavné a překvapivé podle vlastních podmínek.
Během vývoje a zajištění toho, že každá hra hrála pěkně s tím, kde jsme? a byl spolehlivý přinesl své vlastní hnízdo problémů. Světlá a barevná síla a Magic III představovaly ďábelské nepřátele, kteří by se na vás mohli zavřít a lovit vás, zatímco v prvních dvou hrách zaútočily monstra, jako by vypadly z oblohy. Van Heest hrál a přehrával každou hru, aby porušil své konkrétní vnitřní svatyně. Dnes může ve večerních hodinách bičovat první silou a magií. „Vím téměř každý bajt,“ říká.
Byla to možná a Magic VI, který poprvé vzbudil jeho zájem o starší hry, takže vytvořil základní program typu digitálního grafického papíru, který mapuje první hru, když ji prozkoumal. Distribuoval program několika přátelům, kteří se zajímali o moc a magii, a jeden poznamenal: „Je to úhledné, ale bylo by skvělé, kdyby vám mohl ukázat, kde jste byli.“
„Odtud to šlo z kopce,“ říká Van Heest se smíchem.
V roce 2012 zahájil vážnou práci a nepotřeboval žádnou velkou magii, aby se podíval na paměť počítače – prostě musel pochopit, co tam našel. Zatímco některé funkce hry, které se pokusil sledovat, jiní ho odvezli po zdi. Z jakéhokoli důvodu, detekce, kdy hráč vrhl kouzlo a jaké to bylo kouzlo, ho znovu a znovu porazilo. Právě když si myslel, že má správný seznam paměťových míst, pixelovaná ohnivá koule by se nezjistila. Po dalším dlouhém boji se téměř vzdal dekódování systému Bard’s Tale Inventory System, který se ukázal téměř neproniknutelný.
Samotné úkoly musely být extrahovány z bludiště kódu a pojmenovány, aby se hry zvýšily na moderní standardy. „Neříkají jim úkoly,“ říká. „Na mapu moc nedávají.“. Nemají knihu úkolů.“
Aktuální verze, kde jsme?, 1.1, je Zdarma ke stažení zde, spolu s rozsáhlou dokumentací. Můžete si vyzvednout většinu her, které podporuje, například Možná a magie 1-6, na Gog.com. Van Heest žije v Boulderu v Coloradu a pracuje pro německý softwarový gigant SAP, píše více obchodního softwaru-nic zahrnujícího zlé svíčky nebo kartonové hory.
Ale nikdy neříkej nikdy. „Ultima by mohla použít nějakou pomoc,“ říká.