The Warcraft 3: Reporiged Devs mluví o tom, jak zpětná vazba z beta formovala finální hru
Warcraft 3: Reforged, remasterovaná verze Blizzard’s 2002 RTS Warcraft 3, je tady. Jeho příchod znamená, že hráči se mohou znovu ponořit do jedné z nejdůležitějších strategických her, s některými lesklými novými vylepšeními a vylepšeními – a zdá se, že vývojář Blizzard vzal na palubu spoustu zpětné vazby hráče z reportgeované beta, aby vyleštila finální hru. Studio uvedlo, že to bylo „doslova opravit chyby přímo z komentářů Reddit“.
V rozhovoru s PCGamesn, produkční návrhář Kaeo Milker a hlavní umělec Rob McNaughton s námi hovořili o tom, jakou zpětnou vazbu Devs obdrželi od Warcraft 3: Reportged beta a jak to ovlivnilo vývoj vedoucí ke spuštění. „Vlastně jsem se dostával přepostněné informace hned od Redditu, který řekl:“ Hej, umění je trochu divné „,“ říká nám McNaughton. „Doslova opravujeme chyby přímo z komentářů Reddit.“
Zdá se, že také bylo mnoho užitečné zpětné vazby. „Z beta beta jsme dostali tunu skvělé zpětné vazby.“. To pro mě bylo něco opravdu vzrušujícího, “vysvětluje Milkero. „Ve společnosti Blizzard si opravdu ceníme betas a to je něco, co ovlivňuje hodně – nejen ověření toho, co jsme udělali, jako je design a umění – ale samozřejmě také existuje spousta technických věcí, které musíme vyplnit také , což slouží.“
Jedním z významných příkladů toho, že Dev Existeds je umění hry, které bylo přepracováno pro remaster, jak byste očekávali. Milker říká, že tým „se pokusil zůstat skutečně věrný originálu, ale přidali jsme hodně věrnosti. Stylisticky to šlo od něčeho, co bylo velmi stylizované v původní hře na něco, co bylo místy trochu realističtější. Takže k tomu byla zpětná vazba.“
Hodně z toho, jak vysvětluje, bylo na aspektech, jako jsou animace a pózy postav hry, stejně jako „čitelnost“ – například, lukostřelce okamžitě vypadá jako lukostřelec? „To jsou věci, kde jsme se vrátili, upřednostňovali jsme se a provedli jsme změny, abychom se pokusili tyto věci sladit, co jsme mohli.“
Když se podíváme dopředu, Blizzard naznačuje, že chce, aby monitoroval zpětnou vazbu hráče, a Milker dodal: „Myslím, že budeme pokračovat, jak sledujeme hru, poslouchat tyto věci a hledat příležitosti, jak udržet v souladu s nejlepší verzí hry že tu můžeme mít.“
To by mohla být vítaná zpráva pro fanoušky Warcraft III, vzhledem k tomu, že hra byla předmětem nějaké kontroverze od jejího vydání tohoto týdne, přičemž hráči vyvolávají obavy ohledně nyní namalaných klientů a hlásí ztrátu určitých funkcí z původní hry.