Nováčci by se měli podívat, ale oddaná komunita očekávala mnohem víc než tohle
Někdo zmeškal bod Warcraft III:. Jak se reakce komunity vlévá, je jasné, že alespoň někteří z nejvíce oddanějších hráčů hry jsou hořce zklamáni touto remasterovanou verzí kusu historie RTS. Proč je to a znamená to, že by se všichni ostatní měli rozzlobit na vývojáře Blizzard?
Zamiloval jsem se do strategie a konkrétně RTS, s Command & Conquer a Age of Empires. Blizzardova světlá a lesklá estetika mě vždy zasáhla jako trochu twee, dokonce i v 90. letech (moje recenze Bambiho ve šesti letech: „vymyšlené“). Kamarád mě dostal do World of Warcraft v roce 2005, ale byl jsem rád, že mě nechal Blizzardovy RTS projít kolem.
O několik let později, jako spisovatel her, jsem si poznal nutnost vyplnit tuto mezeru podle mého vědomí s Warcraft III: Reformovaný, a dokonce se na to těšit. Jak skvělé by to bylo, pomyslel jsem si, konečně vyzkoušet hru, která předefinovala RTS a vytvořila MOBA? Nebo skutečně zažít okamžiky, jako je utracení Stratholme, které se od té doby staly některými z nejvíce mluvených herních příběhů?
Přiblížil se s takovým přístupem, Resorged dává velký smysl. Za 29 $.99 (24 liber.99), dostanete původní Warcraft III a jeho stejně uznávanou expanzi zmrazeného trůnu. To znamená sedm kampaní v plné délce a dvě mini-kampaně-zhruba 30 hodin obsahu pro jednoho hráče, většina z nich je nezbytná pro kohokoli, kdo má zájem o vyprávění strategie nebo vývoj RTS.
Kampaně se objevily teprve včera, takže jsem stiskl asi pět hodin – dost na to, abych byl svědkem utracení Stratholme (trochu anticlimactic, pokud jsem upřímný) a téměř dokončil lidskou kampaň. Zatím jsou mise Warcraft III menší rozsah a směřující než mise současníků, že já dělal Hra, jako je Age of Mythology, C&C Generals a Red Alert 2.
Některé mise jsou doslova lineární, s hrdinou vedoucími vojáky na klikaté cestě kolem mapy. Většina z nich bude obsahovat tajemství skrytá v vzdálených rozích, sekundárních cílech nebo vedlejších úkolech, na které se nakopne, a zatímco tato přidávají více chuti než většina her RTS času, nejsou tak hluboká, jak se poprvé objeví, a obvykle se vaří na „Zabijte monstrum výměnou za položku“. Existuje však spousta budovy základny, která oživí idiosynkratickou radost z 90. let, kterou jsem cítil při lezení na technologický strom od mise po misi a odemknutí nových silnějších hraček, s nimiž si můžete hrát.
Vaše populace má tvrdou čepici založenou na vaší bytové kapacitě a měkkou čepici ve třech stupňujících se úrovních údržby, z nichž první se vrací do 50 jednotek. Velitelské skupiny jsou také omezeny na pouhých 12 let, takže pokud chcete větší armádu, musíte žonglovat s více skupinami. Zkombinujte to s nutností upustit od mnoha schopností na správném místě ve správný čas a můžete vidět, kde je mikromanagement, pro které jsou hry Blizzard RTS známé. Seskupování vašich jednotek s tím rozumně pomáhá, ale je to mimo námitku výukových programů hry.
Ne že byste se měli příliš bát. Hra na normálu, hra je tak nesmírně snadná, vykresluje přesné ovládací prvky a nové autosavy jsou jen hezké mít spíše než zásadní, ale pak myslím, že single hráč nikdy nebyl místem, kde se podívat, pokud chcete výzvu v RTS.
Z této strany Dota a League of Legends, formování vašich hrdinů přes deset úrovní a upuštění kouzel na hordy přisluhovačů v stisknutí klíče, se cítí jako konečně sledovat celý film, když jste viděli jen konec. Je to krásná šumivost momentů žárovky a způsobuje, že se hra zdá být neskutečně předzvěstná. Samotný Blizzard však neměl nic společného s vynálezem MOBA.
Blizzard změnil uživatelské zásady týkající se vlastních her a obsahu vytvořeného uživatelem tak, že nemůžete používat materiál chráněný autorskými právy a okamžitě a okamžitě a zcela, vlastní cokoli, co uděláte. „Obrana Antiků“ začala jako vlastní hra Warcraft III a všichni víme, kde to vedla, takže Blizzardova agenda je zde zřejmá, ani taková restriktivní politika v těchto dnech není neobvyklá. Nic z toho nepomohlo náhlé změny s komunitou o nic lepšího.
A nebylo to jediné ošklivé překvapení. Od nynějška neexistují žádné známky žebříků, automatizovaných turnajů, klanů nebo profilů hráčů v rámci multiplayeru společnosti Reportged; Neexistuje způsob, jak vytvořit nové vlastní kampaně a staré nejsou podporovány. Nový klient společnosti Reporiged také nahradil hru původní hry, takže funkce, které starý klient nabídl.
Také se objevilo mnoho stížností na chyby a koktání online, ale kromě několika nepříjemných bolesti hlavy to nebyla moje zkušenost. Neměl jsem žádné chyby ani havárie a užíval jsem si velmi hladké snímkové frekvence při 1080p v nejvyšších nastaveních (s 16 GB RAM, GTX 980 a procesorem i7-4790K při 4 GHz).
Vizuální přepracování také vypadá skvěle a hra je zcela přístupná podle moderních standardů. Barvy jsou v tradicích Blizzardových tweech jednoduché a jasné-tráva Arathi Highlands je jako ozářená horská rosa-a nové animace způsobily, že postavy způsobily, že postavy byly mnohem emotivnější než v roce 2002 (porovnal jsem in-engine cutscenes přes YouTube přes YouTube – Nikdy to nenechte říci, že neděláme náš výzkum).
Když se například princ Arthas sejde s čarodějkou Jainou Proudmoore, můžete slyšet vzájemnou přitažlivost v jejich hlasech, ale nyní Arthas dá trochu házení vlasů do jeho postavy portait. Je to úhledný, dobře zvažovaný dotek, díky kterému je romantický podtext mezi dvěma jasnými, dokonce i prvním hráčům (zvedl jsem tu a tam trochu tradice Warcraft, ale nevěděl jsem, že tyto dva mají historii).
To znamená, že se člověk diví, jestli tyto dotyky zašly až tak daleko, jak slíbil Blizzard. Tady je BlizzCon 2018 Sizzle Reel of Cutscene Těsně před utracením Stratholme. Tady je Jak to ve skutečnosti vypadá v reformovaném. Změny tradice jsou podobnou zvláštností – když kdysi slíbil, že by se zaznamenal příběh Retcon Warcraft III, aby se vešel do příběhu World of Warcraft, Blizzard pak změnil názor.
Vzhledem k všem funkcím chybějících při startu a změně zmenšeného zpět na tradici a-snad-snad-cutscenes, musím se ptát, jestli Blizzard plně věděl, čeho chce dosáhnout s zastoupenými, nebo zda byl rozsah tohoto remasteru vytočen během vývoje. Ať je pravda jakákoli, je jasné, že komunita očekávala mnohem víc než tohle, a ne nepřiměřeně.
Zahájení společnosti Repored bylo narušeno příliš mnoha ošklivými překvapeními. Blizzard se jich jistě vyřeší, ale zda bude schopna uspokojit komunitu, je to hádat. Pokud sdílíte tyto obavy, měli byste se vydržet na zastoupení, dokud se nedozvíme, jak je Blizzard plánuje zmírnit je. Jinak bych řekl, že stojí za to se podívat, pokud jste nostalgický pro jednoho hráče Warcraft III, nebo pokud jste to poprvé zmeškali a jste zvědaví hrát jednu z nejvlivnějších her RTS vůbec. Spadnu do druhého tábora a mám docela dobrý čas.
Jako jasně nový kabát barvy pro základní zážitek, Resorged uspěje. Jako plně doporučené, komunitní opětovné opětovné spuštění s dlouhodobým plánem na podporu multiplayeru a obsahu generovaného uživatelem je to na nejhorší možný start.